Www.budowlanka.net.pl
Dlaczego warto wybrać zawód Technik Organizacji Reklamy?
Trudno jest sobie wyobrazić współczesny świat bez reklamy. Spotykamy ją wszędzie: w sferze produkcyjnej i konsumpcyjnej, w najbliższym otoczeniu, w miejscach banalnych i wyjątkowych, na uroczystościach, widowiskach sportowych i artystycznych. Zapotrzebowanie na pracowników w tej branży jest duże i w przyszłości z pewnością będzie jeszcze wzrastać. Zawód technika organizacji reklamy jest niezwykle atrakcyjny, szerokoprofilowy i wymaga łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej i lingwistycznej.
Jeśli Twoje mocne strony to:
wrażliwość estetyczna,
kreatywność i abstrakcyjność myślenia,
łatwość i jasność wypowiadania się
w mowie i piśmie,
zainteresowanie takimi dziedzinami jak:
ekonomia, socjologia, psychologia,
umiejętności organizacyjne,
marketingowe.
Nie zastanawiaj się ani chwili dłużej, wybierz zawód technik organizacji reklamy, a po ukończeniu szkoły nie martw się o pracę.
Gimnazjalisto!
nauka w zawodzie
technik organizacji reklamy umożliwi Ci:
zdobycie tytułu technika organizacji reklamy,
uzyskanie świadectw potwierdzających kwalifikacje:
- A.26 “Sprzedaż produktów i usług reklamowych”
- A.27 “Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej”
przystąpienie do egzaminu maturalnego i po jego zdaniu kontynuowanie nauki na studiach wyższych,
- staże oraz praktyki zawodowe w firmach branżowych, agencjach reklamy czy też lokalnych mediach,
- udział w warsztatach zawodowych.
Absolwent kierunku technik organizacji reklamy może podjąć pracę w:
pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych jako:
- agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta)
- pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager)
- pracownik działu kreatywnego
- autor tekstów i sloganów (copywriter)
- projektant grafiki (art designer)
- pracownik działu produkcyjnego
-pracownik działu planowania publikacji
- pracownik działu badań rynkowych
działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych jako:
- specjalista do spraw marketingu
- specjalista do spraw reklamy
- specjalista do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations)
biurach ogłoszeń środków masowego przekazu jako:
-pracownik biura reklamy