Ponad 23 tysięcy złotych brutto od stycznia do czerwca 2020 roku wydało Muzeum Historyczno-Archeologiczne w Ostrowcu Św. na promocję w lokalnych mediach. W fakturach, które otrzymaliśmy w trybie dostępu do informacji publicznej, naprzemiennie pojawiają się Effect Studio Company (Lokalna TV), a także Świętokrzyska Grupa Mediowa (Radio Rekord). Jaki jest sens promocji dobra kulturowego wpisanego na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO na terenie powiatu, w którym się znajduje? Czy Muzeum środków tych nie powinno wykorzystać na ogólnopolską kampanię, która przyciągnęłaby nie tylko turystów z Polski, ale także potencjalnych sponsorów, trwałe materiały reklamowe, które posłużyłyby Muzeum w jego promocji lub na bezpłatne warsztaty dla dzieci z najuboższych rodzin z powiatu ostrowieckiego? Większość zajęć organizowanych przez Muzeum dla dzieci jest bowiem płatna.
przecież ludzie wolą iść do MC zjeść fryty zamiast biegać po tunelach oglądać kamyczki
23 tysiące za pół roku? A tak płaczą, że powiat biedny i nie ma kasy. Może Zarząd powinien skontrolować podległe mu jednostki?
Jak nie zaplaca jaka mają pewność, że będa o nich dobrze pisać? :)
Pieniądze w błoto wyrzucone.
Ale nasuwa się pytanie czy gdyby portal naostro dostał taki zastrzyk gotówki to czy powstałby ten artykuł?
Nie wszyscy są na sprzedaż:)
Często słucham radia Rekord i nigdy nie słyszałem reklamy Rezerwatu Krzemionki. To chyba jakaś ściama. No chyba że są reklamy w lokalnej TV tego nie wiem.