Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

Ilość postów: 8 | Odsłon: 578 | Najnowszy post
  • 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

    Ponad 23 tysięcy złotych brutto od stycznia do czerwca 2020 roku wydało Muzeum Historyczno-Archeologiczne w Ostrowcu Św. na promocję w lokalnych mediach. W fakturach, które otrzymaliśmy w trybie dostępu do informacji publicznej, naprzemiennie pojawiają się Effect Studio Company (Lokalna TV), a także Świętokrzyska Grupa Mediowa (Radio Rekord). Jaki jest sens promocji dobra kulturowego wpisanego na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO na terenie powiatu, w którym się znajduje? Czy Muzeum środków tych nie powinno wykorzystać na ogólnopolską kampanię, która przyciągnęłaby nie tylko turystów z Polski, ale także potencjalnych sponsorów, trwałe materiały reklamowe, które posłużyłyby Muzeum w jego promocji lub na bezpłatne warsztaty dla dzieci z najuboższych rodzin z powiatu ostrowieckiego? Większość zajęć organizowanych przez Muzeum dla dzieci jest bowiem płatna.

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

        przecież ludzie wolą iść do MC zjeść fryty zamiast biegać po tunelach oglądać kamyczki

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

          23 tysiące za pół roku? A tak płaczą, że powiat biedny i nie ma kasy. Może Zarząd powinien skontrolować podległe mu jednostki?

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

            Jak nie zaplaca jaka mają pewność, że będa o nich dobrze pisać? :)

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
          • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 6

            Odp.: 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

            Pieniądze w błoto wyrzucone.

            Ale nasuwa się pytanie czy gdyby portal naostro dostał taki zastrzyk gotówki to czy powstałby ten artykuł?

            ForumowyIdiota
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

              Nie wszyscy są na sprzedaż:)

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 8

      Odp.: 23 tysiące dla lokalnych mediów! Czy tak powinna wyglądać promocja obiektu rangi UNESCO?

      Często słucham radia Rekord i nigdy nie słyszałem reklamy Rezerwatu Krzemionki. To chyba jakaś ściama. No chyba że są reklamy w lokalnej TV tego nie wiem.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
FHU MALPOL Halina Michalec
Branża: Nieruchomości
Dodaj firmę