Oferta pracy wygląda tak:
Netia S.A. jest itd..itd..
Poszukujemy kandydatów w Ostrowcu Świętokrzyskim na :
KONSULTANT CONTACT CENTER
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
- wspieranie firmy w procesie obsługi klienta
- udzielanie informacji na temat oferty produktowej firmy
- analizowanie problemów zgłaszanych przez klientów
- udzielanie pomocy zgodnie z obowiązującymi procedurami w firmie
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie min. średniego
- umiejętności bardzo dobrej obsługi komputera( środowisko Windows, Internet,
szybkie pisanie na komputerze)
- nastawienie proklienckie
- dobra dykcja
- umiejętność swobodnego wypowiadania się poprawnie w języku polskim
- dyspozycyjność(praca zmianowa, również w godzinach nocnych)
- mile widziana wiedza z zakresu internetu
Netia oferuje:
- ciekawą pracę w dynamicznym środowisku
- miłą atmosferę
- szkolenia wstępne
Wszystkich zainteresowanych prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego z
zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres e-mail:
rekrutacja5@netia.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn.
29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych
Numer referencyjny: AD/CCOstrowiec/GW
Nie jest to sprzedaż czy akwizycja. Jest to Obsługa Klienta - infolinia.
Netia planuje otworzenie wlasnie Contact Center - czyli klienci dzwoniac na infolinie Netii 801 802 803 beda laczyc sie m.in. z Ostrowcem.Inwestycja ruszy jak bedzie odzew.Z tego co pamietam to budynek jest na Samsonowicza,ale gdzie sie bedzie miescil Contact Center nie wiem.
http://kariera.netia.pl/kariera,oferty_pracy,817.html#lista_kategorii - interesujace - na korporacyjnej stronie nie ma o tym wzmianki :] Smierdzi mi to sciema i zbieraniem na lewo informacji ;> CallCenter w Ostrowcu? Juz przedzej uwierze w cos takiego w Lomiankach, czy innych podwarszawskich pipidowkach ;)