Witam,proszę niech mi ktoś pomoże,bo mnie szlag za chwilę trafi.Niemogę dostać się do swojej poczty?przy logowaniu wyskakuje mi...Podany alias nie istnieje... plis co mam robić,czy to wina tych ciołków z o2?mam ważne potwierdzenie biletu lotniczego tzw.odprawę,pomocy.
Czy wy się normalnie logujecie na o2? czy tylko ja mam problem,proszę o potwierdzenie.
no właśnie, duże i małe litery mają znaczenie przy logowaniu
ja mam bez problemu
powodzenia
moze to byl chwilowy problem
nie jest normalnie zblokowane,dzwoniłem do biura obslugi o2 i gość kazał mi wypełnić wniosek o zmianę hasła,podając własne dane osobowe adres zamieszkania itd i do tego dołączyć scan dowodu osobistego z obu stron tak żeby się zgadzał podpis na wniosku i dowodzie osobistym i mam to wysłać lub przefaxować,czy to jest zgodne z prawem z ochroną moich danych osobistych.jakim prawem ja mam im okazywać moj dowód?poradzcie co robić.
Dziękuję za zgłoszenie,
Konto nadal istnieje w naszej bazie.
Aby odzyskać dostęp do w/w skrzynki należy skorzystać z formularza
zmiany hasła. Proszę wypełnić
poniższe oświadczenie:
http://c.firma.o2.pl/cf907/39568a2000276b9e499adb04/wniosek.pdf
Formularz należy wydrukować, następnie podpisać.
Do formularza należy dołączyć skan bądź wyraźne zdjęcie obu stron
dowodu osobistego Proszę również
upewnić się czy dowód osobisty jest czytelny.
Należy pamiętać iż podpis na wniosku musi być zgodny z podpisem na
dowodzie osobistym.
Zmiana hasła nastąpi w przeciągu 7 dni roboczych od momentu wpłynięcia
dokumentów.
Jeżeli jest się osobą niepełnoletnią, formularz musi wypełnić opiekun
prawny, załączając ksero
dowodu osobistego oraz swój podpis.
DO WYBORU DOSTĘPNE SĄ DWIE RÓŻNE FORMY WYSYŁKI:
Mailem:
Zdjęcie obu stron dowodu oraz zdjęcie podpisanego formularza umieścić
jako załącznik. e-mail :
zmianahasla@firma.o2.pl
Bądź Faksem:
22 398 8999
Dowód i formularz.
(Dowód osobisty można powiększyć i rozjaśnić)
Z poważaniem
Arkadiusz Zybura
--
BOK / Support
cholera, Klemens, ja nie wiem, mnie by to wnerwiło, zapytaj prawnika, jesli oczywiście masz czas, lub lepiej - załóz inne konto i zadzwoń do linii lotniczych z prosba o ponowne przesłanie biletów na to nowe konto, a w sprawie starego konta działaj powoli, bo takie cuda to rzadko się zdarzaja - ja widze po raz pierwszy!!!