sandomierska inkubator przedsiebioraczosc
Znowu darmowe reklamy biur? To znak, że ubywa klientów. Jak władza dba o region, takie będą tego efekty!
A co myślicie o biurze Partner na Kilińskiego?? Proszę o opinie?
Ja polecam PROSPERĘ - prowadzą je młode dziewczyny z doświadczeniem. Zależy im na klientach i opinii, dlatego warto tam iść właśnie teraz.
jak nie masz pojęcia o pełnej księgowości to zatrudnij księgową a nie noś do biura rachunkowego , bo nie jesteś w stanie sprawdzić co ci nawyprawiają w dokumentach a to dopiero wyjdzie przy kontroli US
Też polecam PROSPERĘ, pełny profesjonalizm i bardzo miłe panie
też potwierdzam; babki sie przykładaja, jestem tam od niedawna ale mam juz poprostowane błedy po poprzednim biurze; na razie jest ok, zobaczymy jak będzie dalej
jest ok współpracuję od trzech lat i nie miałem problemu
ja moge poprowadzic komus ksiegowosc. jetsem sama ksiegowa, ale kiedys nie bylam i mialam klopoty przez lexmal na polnej. tez dzieki sugestiom wlasciciela zdecydowalam sie na postawienie sie skarbowemu. dodam, ze dokument przez ktory mialam klopoty nie byl ujety w remanencie a byl to b.istotny dokumnet i dziewczyna ksiegujaca powinna to zauwazyc --- zauwazyla kontrol w kwietniu ....... i sie zaczelo. wlasciciel lexmalu sie wypial na calego odradzam.
z kolei moja mama rozliczala sie przez profit na polnej i tez miala problem placila odsetki karne za 4 lata przez zle rozliczenie roczne.
dzis uwazam, ze lepiej wziac np na 1/4 etetu ksiegowa i niech ona prowadzi dokumnety nie biuro. w biurze pracownica ma ok 40-50 firm i nie jest w stanie przylozyc sie tak z sercem do papierow. wklepuje to co dostaczy klient. jesli cos doradzi to sie owszem zdarza, ale rzadko.
Na podstawie kilkuletniego doświadczenia powiem tak - dużym uproszczeniem jest ustalanie ceny usługi księgowej wyłącznie na podstawie ilości "obrabianych" dokumentów ale tez i kierowanie się wyborem biura wyłącznie czy głównie z uwagi na (niską) cenę.
Owszem od czegoś trzeba wyjść, ale obsługa księgowa (taka z prawdziwego zdarzenia) to nie tylko wklepanie dokumentów do programu i odczytanie tego co wyliczył komputer. Dokumenty powinno się sprawdzić pod względem formalnym i merytorycznym, ocenic zasadnośc ich zaksiegowania w danej firmie (w tych przypadkach kiedy można sobie na to pozwolić), zaksięgować, sprawdzić "wynik", przeanalizować i uwaga!!! wyciągnąć wnioski. Zdarza się tak (i to nie tak bardzo rzadko) ze w firmie z małą liczbą dokumentów jest więcej pracy i główkowania niz w takiej w której mimo sporej liczby papierów ksieguje się szybko i bez wiekszych komplikacji.
Niestety sporo jest biur i pseudoksiegowych które ograniczają się jedynie do wstukania faktur i podania wyliczonych przez program podatków (często z błedem ale co tam!!!) a mało takich (jak zauważyła pani w poście powyżej) które przykładaja się do swojej pracy.
Oczywiście i tym przykładającym się księgowym zdarzają się błędy bo sa tylko ludxmi a do o tym jakie mamy prawo podatkowe chyba nie musze nikomu mówić:( ale bezmyslności w tym zawodzie nie powinno się tolerować.
Nie pokuszę się o gotowa podpowiedx co lepsze-rozliczać się w biurze czy zatrudnić sobie swoją księgową ale chyba faktycznie lepiej unikać zbyt dużych biur, gdzie jest duża rotacja pracowników (często przypadkowych) w których stawia się na ilośc a nie jakość obsługi.
Ale ostatecznie to i tak klient/podatnik sam decyduje co jest dla niego ważne a co ważniejsze-porządek w papierach, niska cena za usługę czy może wystarczy mu że rozliczająca go pani będzie ładna...
Zgadzam się z tą opinią, jestem księgową z dużym doświadczeniem i wiem, że duże biura nie dbają już o interesy klientów lecz mają nastawienie przede wszystkim na kasę. Zatrudniają młode dziewczyny, może i miłe, ale nie mające pojęcia o księgowości, które mając do obsługi 30-40 firm, mogą jedynie wklepywać dokumenty do programów, bez ich merytoryczej analizy, w myśl zasady, że i tak przed urzędem odpowiada podatnik. A przede wszystkim, każdy kto chce mieć własną, dobrze prosperującą firmę powinien wiedzieć, że dobra księgowa to podstawa. Niestety za jakość trzeba płacić, dlatego niech się każdy zastanowi przed powierzeniem spraw swojej firmy taniemu biuru rachunkowemu, bo póżniej może go to drogo kosztować.
I jeszcze jedno, ktoś napisał, iż powierza swoje sprawy
Wielu znajomych jest zadowolonymi klientami biura Pani Asi Młynek z Sandomierskiej.
absolutnie. to dziewczyna, ktora konczyla szkoly zoacznie i tak tez zaocznie dziala , ze tak powiem. jest kiedy chce, zus poprawia milion razy, malo doradzi i jest bo jest. odeszlam stamtad
Jak jest Pani księgową winna Pani wiedzieć, że dokumentów nie ujmuje się w remanencie, remanent to spis z natury, który sporządza osoba odpowiedzialna materialnie, więc niech Pani nie przedstawia się, że jest księgową i może poprowadzić komuś księgi ponieważ podstawową wiedzą księgowej jest istota sporządzenia remanentu, o pozostałej wiedzy nie wspomnę bo jest ona dość złożona wynikająca ze znajomości ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, prawa cywilnego, prawa pracy i można by jeszcze wiele wyliczyć, pozdrawiam i nie proponuję prowadzić ksiąg bo dopiero narobi Pani biedy jakiemuś przedsiębiorcy
żadne biuro. tam jest wklepywanie dokumentow na slepo bez mała. wez ksiegową na np 1/4 etatu czy cos podobnego a nie biuro. w biurze jest dobrze jak sie nic nie dzieje.
ja polecam biuro profit
moja firme prowadzi biuro na sienkiewicza cenzus,dopiero rozpoczelam z nimi wspolprace i jak narazie nie narzekam,duzo mi panie pomogly jak zakladalem firme,duzo wytlumaczyly,zobaczymy jak bedzie dalej.moze macie jakies opinie na temat tego biura??
ja korzystałem z usług biura ,,Twój księgowy'' z ul.11 Listopada w budynku AUTO-MIX pana Artura Rutkowskiego polecam