Nie przesadzajcie, że chińszczyzna. Lasocki niemało kosztuje. Zawsze byłam zadowolona z jego butów i wzornictwa z jednym wyjątkiem, bardzo zła jakość zamszu. Szybko się wytarł na czubach. Miałam reklamować, ale po sezonie chodzenia powiedzieliby, że to moja wina.
Odpowiedź rzecznika będzie brzmiała "Pierwszym największym błędem pani był zakup obuwia w CCC" ,potem da formularz reklamacyjny i napiszesz występujące usterki włącznie z historią zakupu .Żonie po odebraniu butów z reklamacji i dosłownie 20 minutowym użytkowaniu porozklejały się :) ,sezon letni spędziły w notorycznych naprawach .
Ale takie tematy trzeba nagłaśniać... I omijać ten sklep z Daleka !
Miałam taką samą sytuację, letnie buty rozkleiły się już po dwóch tygodniach, "naprawiane" 3 razy, oddałam sprawę do Rzecznika, vzekam teraz na decyzję. I nie bardzo wierzę, że sprawa zakończy się pomyślnie. Panie w sklepie bezczelne, czułam się , jakbym popełniała zbrodnię, przychodząc do nich z reklamacją i "zawracając im głowę". Nigdy więcej zakupów w tym sklepie. Z tego co jednak widzę, to nie jestem jedyna.ale CCC i tak olewa wszystkich .
Także miałam problem po 3 dniach zeszło tworzywo zareklamowałam czekałam dwa tygodnie , tak naprawili ze buty lezą nie używane w szafie. Okazuje się ze CCC korzysta z usług szewca na terenie Ostrowca
nie wiem czy wiesz ale Boti jak i ccc oraz Quazi należą do tej samej firmy NG2 i te same buty np. Lasocki są też w innych butikach tej firmy tyle że pod inną nazwą a cena dużo niższa. Więc teoria dobrej marki staje pod dużym znakiem zapytania. Cena nie zawsze świadczy o jakości...
CCC Rybnik bardzo chamskie zachowanie kierowniczki podczas reklamacji ja już tam nigdy butów nie kupię wolę przepłacić ale być traktowany jak człowiek...
ja buty zanioslam w maju a reklamacje odzyskałam w sierpniu i to jeszcze nie zrobione tylko wbite tak ze nie da sie w nich chodzic !!!!
niestety ja tez mam złe wspomnienie jesli chodzi o ccc buty kupione w czerwcu w lipcu w sklepie lekko zawadziłem o wózek sklepowy odpadła mi cała podeszwa nie maiłem jak do domu wrócić. w piśmie jakie dostałem z "serwisu" napisali ze buty były zbyt mocno eksploatowane. a ja się pytam jak można w 3 tyg wyeksportować buty!
chwile potym kopiłem buty z CATEPILLAR zapłaciłem 350zł ale chodzę w nich 2 sezon i sa jak w dniu zakupu nic się nie odkleja nic nie przecieka. a CCC BOJKOTUJE ja i moja rodzina
Najlepsze to są sytuację kiedy panie w 5 stoją na sklepie klientów zero a żadnej sie nie można doprosic o pomoc.a jak juz podejdzie to z miną nabzdyczoną.....kiedys kupowałam tam buty
Lasockiego alestrasznie sie popsuły wolę dorzucic 100 zł i mam Gino rossi albo ecco a nie ..........
http://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/2305,Reklamacja-obuwia..htm
PROSZĘ POCZYTAĆ TU DOŚĆ JASNO WYTŁUMACZONO JAKIE MAMY PRAWA PRZY REKLAMACJI
Mam ten sam problem, naprawili mi buty ale tak że nie nadają się do chodzenia, oczywiście odwoływałam się od ich decyzji ale oni mają to gdzieś i odsyłają z powrotem, pani sprzedawczyni poleciła żebym odwołała się do rzecznika praw konsumenta.
Też mam niemiłe wspomnienia odnośnie reklamacji w CCC... Miałam wątpliwą przyjemność reklamowania sandałów, rozkleiły się na pierwszym spacerze, pierwsza reklamacja, oczywiście, odrzucona, no bo jakże by inaczej. Postanowiłam się jednak odwołać, kumpela poleciła mi, żebym wcześniej zaniosła buty do rzeczoznawcy i z taką opinią się odwoływała. Rady posłuchałam, w necie znalazłam Rzeczoznawców Maj i muszę przyznać, że faktycznie tym sposobem się udało. Szkoda tylko, ze moja historia nie jest odosobniona, bo przykro patrzeć, jak sieciówki rżną ludzi na kasę...
pamietajcie zeby zawsze reklamowac z tytułu rekojmi a nie gwarancji