Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Szkoła rodzenia w Ostrowcu

Ilość postów: 50 | Odsłon: 7655 | Najnowszy post | Post rozpoczynający
                • Odp.: Szkoła rodzenia w Ostrowcu

                  Też jestem po szkole...i bardzo sobie chwale...ze mna chodzila dziewczyna, ktora byla drugi raz w ciazy- takze miala porownanie. zajecia w szkole to nie tylko oddychanie- to cwiczenia fizyczne, i wyklady dotyczace pielegnacji noworodka, najczesciej wystepujacych chorob i sposobow jak wtedy postepowac z dzieckiem... artykuly z gazetki czy internetu sie chowaja...

                  a ze mna rodzila dziewczyna, darla sie wnieboglosy, oddychala nierowno, szarpala polozna...wiec nie mowcie prosze, ze to wszystko przychodzi naturalnie, to chyba pisza osoby, ktore nigdy nie rodzily...

                  oczywiscie polecam szkole ma-mo. mam kontakt z Monika i Marysia do tej pory, chociaz minelo juz 1,5 roku. regularnie spotykam sie z dziewczynami z mojej grupy. zawsze mozna zadzwonic, spytac jak robily to czy tamto, wymieniamy sie doswiadczeniami, jest latwiej, bo mamy dzieci w tym samym wieku...

                  Gość_M.
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: Szkoła rodzenia w Ostrowcu

                    DOBRY BIZNES ,ZERO ODPOWIEDZIQLNOSĆI A NAIWNE I TAK SIE ZNAJDA ,WIEM CO PISZE SAMA TO ZROZUMIESZ PO porodzie ,bo to co one mowia a to jak ciebie potraktuja to dwa swiaty i tak na d ci ta szkoła chyba ze masz zadużo kasy i chcesz sie do porodu dobrze p[oczuc ze niby cos wiez i ci pomoga :)))

                    Gość
                    Zgłoś