Też jestem po szkole...i bardzo sobie chwale...ze mna chodzila dziewczyna, ktora byla drugi raz w ciazy- takze miala porownanie. zajecia w szkole to nie tylko oddychanie- to cwiczenia fizyczne, i wyklady dotyczace pielegnacji noworodka, najczesciej wystepujacych chorob i sposobow jak wtedy postepowac z dzieckiem... artykuly z gazetki czy internetu sie chowaja...
a ze mna rodzila dziewczyna, darla sie wnieboglosy, oddychala nierowno, szarpala polozna...wiec nie mowcie prosze, ze to wszystko przychodzi naturalnie, to chyba pisza osoby, ktore nigdy nie rodzily...
oczywiscie polecam szkole ma-mo. mam kontakt z Monika i Marysia do tej pory, chociaz minelo juz 1,5 roku. regularnie spotykam sie z dziewczynami z mojej grupy. zawsze mozna zadzwonic, spytac jak robily to czy tamto, wymieniamy sie doswiadczeniami, jest latwiej, bo mamy dzieci w tym samym wieku...
DOBRY BIZNES ,ZERO ODPOWIEDZIQLNOSĆI A NAIWNE I TAK SIE ZNAJDA ,WIEM CO PISZE SAMA TO ZROZUMIESZ PO porodzie ,bo to co one mowia a to jak ciebie potraktuja to dwa swiaty i tak na d ci ta szkoła chyba ze masz zadużo kasy i chcesz sie do porodu dobrze p[oczuc ze niby cos wiez i ci pomoga :)))
a może zamiast tak krytykować coś w czym sie nie uczestniczyło to najpierw warto sie przekonac na własnej skórze jak dziala szkola rodzenia. wam babom które pisza takie brednie usłali by rózami porodówkę a i tak byscie stwierdzily po wyjsciu ze platki roz byly nie tego koloru co trzeba. ja uczestniczylam w szkole rodzenia i teraz jestem spokojna bo wiem co mam robic i nie pojade do szpitala jak baran jak tylko zacznie mnie lekko bolec brzuch tylko poczekam az zacznia sie skurcze. a kto uwaza ze to jest wyrzucanie pieniedzy w bloto jest naprawde nienormalny bo my tego nie robimy dla siebie tylko dla naszych pociech i ta ktorej jest szkoda troche kasy jest zwykła egoistka bo przelicza zadowolenie dziecka i jego komfort przy porodzie na pieniadze.KOSZMAR