a antylobo nic sam nie wymysli. jest jak huba co to na drzewie rosnie i soki spija.
czepia sie lobo. i krytykuje kazdy temat na forum.
a moze jednak antylobo cos od siebie napiszesz?
wystarczy pomyslec. to nie boli. uwierz.
lobo to teraz powiedz w jakim mieście vectra ma 30zł taniej wydaje mi się że mijasz się z prawdą...
taaa. a antylobo bedzie szukal dziury w calym. hehehe
chcesz wiedziec? udostepnie ci dane za oplata.
udo i okaże się ze vectra ma ceny takie same w całej Polsce i okaże się że ściemniasz
masz znajomych w kielcach chociazby?
spytaj sie ile placa vectrze....
no wiesz w czym jest tylko różnica oni mają więcej kanałów a pieniądze płacą te same jak u nas wejdzie tv cyfrowa będzie to samo
nie ciesz się tak z tej cyfrowej w vectrze. byles? pytales?
ja bylem i pytalem. aby miec tv cyfrowa z vectry trzeba im bedie troche doplacic.
naiwni co mysla, ze dostana ja za taka cene jaka teraz placa...
Vectra obsługa klienta -to skandal!!!!
z portalu gazeta pl
Autor: bursztyn9 08.11.08, 10:54 radom
Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem
Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer,
obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i
nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku,
skierowałam sie do odpowiedniego działu ,tam dokładnie to samo.
Muzyki słuchałam około 10 min, z przerwami na przeprosiny, ze tak
długo. Na końcu usłyszałam informację ,żeby zadzwonić pożniej -
konsultanci zajęci.
Trwało to 15 min, i niczego nie załatwiłam. Na ponowne zgłoszenie
awarii, nie mam już siły.
Oj , chyba pora żegnać sie z Wectrą!!jeśli załatwienie tak , prostej
sprawy , jest tak skomplikowane
ode mnie
czyli w vectrze od 2008 roku nic sie nie zmienilo.
mozna wnioskowac ze nadal nie zamierzaja nic zmienic...
i kolejny
Re: Vectra obsługa klienta -to skandal!!!!
Autor: axel-1033 08.11.08, 13:07
Na temat "Vectry"pisano już niejednokrotnie na tym forum .Sam pisałem
kilka wątków które póżniej zanikły bez echa.Przecież tego nikt nie czyta z
zarządu "Vectry" oni mają wszystko i wszystkich dosłownie w du..e.Zgoda ,tam
nic nie można załatwić a tym bardziej przez telefon "anormalny" szkoda tylko ze
nie przez 0700......a to by im pasowało. Kolejki w biurze Vectry są bardzo
długie jak w sklepach za PRL-u.Dziwię się że po tak licznych skargach nie ma
siły aby się zając właściwą i dokładną obsługą abonentów.Dopóki firma ta nie
badzie miała w kablówce konkurencji dopóty będzie ona narzucała swoje żądania
od nas.Wydaje mi się że tą sprawą powinna zająć się Rada Miasta.Jak była
"Dami"to było jak było ale było i szło coś załatwić nawet przez telefon.Cóż
biznes to biznes - ciąg ile się da a pan Kowalski zapłaci a w szczególności
polski" bogaty "emeryt czy rencista muszący wykupić "najtańszy "pakiet za
"jedyne" 20 zł z hakiem.Czy nie można ,jak było dawniej mieć antenę zbiorczą na
kilka podstawowych programów a kto chce niech zakłada nawet przysłowiowy
dziecinny nocnik w którym będzie na pewno gó..o widać .Czas z tym skończyć bo
oni nas wykończą .
za portalem media2 pl
Kablówki: Będą pozwy za brak Polsat Sport
Łukasz Szewczyk, 20 stycznia 2010, godz. 10:11
TAGI: Multimedia Polska, Vectra, Polsat Sport
Na początku stycznia 2010 roku telewizja kablowa Multimedia Polska wycofała ze swojej oferty sportowe kanały Grupy Polsat. Rzecznik praw konsumentów domaga się przywrócenia kanałów.
Od stycznia 2010 roku abonenci dwóch dużych sieci
kablowych: Vectra (740 tys. klientów) oraz Multimedia Polska (670 tys. klientów) zostali pozbawieni dostępu do popularnych kanałów sportowych Grupy Polsat - Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport HD.
Oburzeni klienci postanowili poskarżyć się rzecznikowi praw konsumentów w Rzeszowie. Jak opisuje Gazeta Wyborcza, klienci skarżą się, że operator
poinformował o wycofaniu kanałów
drobnym drukiem na przekazie pocztowym, by mało kto dostrzegł tą informację. Do końca grudnia klienci mieli
możliwość bezpłatnego rozwiązania umowy, jednak większość klientów o wycofaniu sportowych kanałów Polsatu dowiedziało się dopiero 1 stycznia, gdy stacje zostały wycofane z oferty.
Rzecznik konsumentów wziął w obronę poszkodowanych abonentów sieci Multimedia
Polska. W imieniu klientów posiadających zawarte tzw. umowy czasowe rzecznik będzie występował do operatora o przywrócenie nadawania sportowych kanałów Polsatu w ciągu 14 dni, po tym terminie rzecznik wystąpi z pozwem sądowym. W przypadku pozostałych klientów (posiadających umowy bezterminowe) rzecznik wystosował do operatora prośbę o obniżenie rachunku. Rzeszowski rzecznik praw konsumentów apeluje o zgłaszanie się poszkodowanych klientów sieci Vectra i Multimedia Polska.
UWAGA ABONENCI VECTRY JEST PROMOCJA NA INTERNET ZWIĘKSZENIE PRĘDKOŚCI DO 8 Mbps UMOWA NA ROK 64,90ZŁ NA 2 LATA 59,90 ZŁ.OPŁATY ZA LUTY B/Z .PRĘDKOŚĆ ZWIĘKSZAJĄ OD ZARAZ
do 8 mb
skoro do 1 mb = 0,6 mb
to do 8 mb = 4,8 mb ?
w blokowym do 10 mb kosztuje 59 zl i jest rzeczywiscie 10 mb!
wiem ale na ogrodach nie ma możliwości podłączenia pod blokowe
nie ma bo prezes spoldzielni mieszkaniowej sie nie zgadza.
znajdz sojusznikow, napisz pismo do SM. jak wiecej osob bedzie monitowalo o zgode na blokowe to prezes musi sie zgodzic!
teraz nie wpuszcza blokowego bo to kolega prezesa od fundacji usmiech.... ktora jest powiazana z vectra....
w tym momencie możesz mieć problem za to co napisałeś... oskarżasz i to bardzo niesłusznie sm krzemionki też wpuszcza tylko jednego operatora jak by t klatki wyglądały jak by każda firma robiła instlacje
no ok . jakis numer tel tu do ostrowca dajcie bo mam dosyc wysluchiwania tych automatow...to cena za sam internet czy trzeba cos dobrac wiecej??