sm hutnik to spoldzielnia bankrut. na ogrodach niedlugo beda slumsy :-(
connive to kto jest prezesem spłudzielni i prezesem vectry skoro wiesz że się znają ;p
vectra juz zlecila badania zadowolenia abonentow w ostrowcu
zbyt wiele osob rezygnuje z jej uslug
dzwonia do kazdego kto ma podpisana umowe z vectra i pytaja co jest zle?
Do Gość_społdzieca info, Wczoraj, 13:38
zglosiles juz sprawe swoim kolegom?
czy moze zlozyles zawiadomienie w prokuraturze?
prosze prosze. ktos cos zacznie robic w ostrowcu!
juz nie moge sie doczekac wezwania do zlozenia wyjasnien.
do spoldzielcy: moge pomoc napisac zawiadomienie jezeli nie wiesz jak to sie robi.
pamietaj, ze jesli zauwazyles przesteptwo masz obowiazek (zgodnie z k.k.) zlozyc zawiadomienie.
za wyhacz gazeta pl
07.10.2009 12:40
Spółdzielnie narzucają lokatorom dostawców internetu?
W wielu polskich blokach działa tylko jeden dostawca usług internetowych. Czasami jest ich dwóch - TP i operator telewizji kablowej. Winę za tę sytuację ponoszą w dużej mierze spółdzielnie oraz deweloperzy.
Telekomunikacja Polska i Netia twierdzą, że zarządy spółdzielni mieszkaniowych utrudniają im dostęp do lokalnej infrastruktury informatycznej. Podłączenie nowego operatora zazwyczaj nie nastręcza żadnych problemów. Wszystko zależy od administratora.
Karol Wieczorek z Netii powiedział Dziennikowi Internautów:
W zdecydowanej większości budynków istnieje co najmniej jeden, a najczęściej dwa rodzaje okablowania, docierającego do mieszkań. W nowszych budynkach jest to na ogół tradycyjna sieć miedziana (pary miedziane sieci telekomunikacyjnej) oraz kabel koncentryczny (telewizje kablowe).
W zdecydowanej większości budynków wielorodzinnych kable na odcinku od danego mieszkania do miejsca, w których się zbiegają (garaż/piwnica) i łączą z siecią danego operatora, należą do spółdzielni/wspólnot mieszkaniowych.
Operator musi więc jedynie podłączyć się do poszczególnych pionów. Nie musi kłaść nowych kabli w klatkach schodowych czy mieszkaniach. Co zrobić, aby mieć większy wybór? Wieczorek stwierdził:
Potencjalny klient powinien zgłosić się do wybranego dostawcy. Jeśli dany operator uzna, że potencjał danej lokalizacji pozwala na zwrot z inwestycji, z pewnością będzie dążył do podłączenia danego budynku.
Przedstawiciel Netii zaznaczył, że u operatorów telewizji kablowych sytuacja może wyglądać inaczej. Z naszych ustaleń wynika, że w dużych polskich miastach (szczególnie w Warszawie i Krakowie) jest wiele bloków, w których działa tylko jedna firma (na przykład Aster czy UPC).
Duże osiedla są "podzielone" między poszczególnych graczy. Wybudowane w różnym okresie bloki znajdujące się zaledwie kilkadziesiąt metrów od siebie korzystają z innych dostawców. Firmy w ogóle nie próbują uzyskać od spółdzielni czy wspólnot zgody na podłączanie dodatkowych mieszkań.
juz niedlugo bedzie naziemna cyfrowa takze sporo osob zrezygnuje z uslug vectry
10.03.2010 podpisałam umowę promocyjną z vectrą na dekoder HD PVR. który okazał się wadliwy.Wymieniono mi na drugi(nowy) który również okazał się zły. Wymieniono dekoder na trzeci który jak poprzednie okazał się też wadliwy. Nadmieniam również iż posiadam drugi dekoder przy innym telewizorze,który przy naprawie poprzednich dekoderów też już nie odbiera programów. Ta walka trwa już od trzech tygodni, a ja płacę za pakiet platynowy i dodatkowy program HBO,których właściwie nie mogę oglądać. Co powinnam zrobić w takim przypadku, bowiem nie wiem kiedy będę mogła z tej oferty korzystać.
Nalezy napisać do Vectry pismo reklamacyjne z wnioskiem o zwolnienie z płacenia za miesiąc, w którym Pani nie odbierała tv.
W piśmie należy zaznaczyć każdą wymianę wadliwego dekodera.
Pismo w dwóch egzemplarzach- jedno koniecznie potwierdzić pieczątką i zostawić u siebie, a drugie zostawić w biurze na Ogrodach. Można tez wysłać listem poleconym.
Może Pani również zażądać rozwiązania umowy z winy operatora.
http://www.vectra.pl/bok/kontakt/#formularz
Reklamacje można tez złożyć za pośrednictwem formularza ze strony vectry.
Proszę dokładnie przeczytać regulamin dostarczony z umową. Czy nie ma czasem drobnym druczkiem o karze za zerwanie umowy? Choć w Pani przypadku to operator nie wywiązuje się z umowy, więc nie powinno być tego problemu.
podpisując umowę nie masz czasu na dokładne czytanie. a pani która podpisuje z nami umowę to powinna na najważniejsze sprawy zwrócić uwagę i uczulić na dokładne przeanalizowanie tak jak to było w telkonecie. tam panie w biurze wszystko najważniejsze ustnie powiedziały i wytłumaczyły. teraz wiem jak ważne jest podejście pracownika biura do klienta. w biurze vectra tego brak . nie lubię tam się pojawiać bo i tak nic się nie dowiem. biuro do niczego. gdzie tamte kobitki się podziały ? gdzie te baby jej!!!
to ja tez napisze ze zepsul mi sie dekoder i chce zwolnienia z oplaty za ostatni miesiac - i tak nie powiem ze mam drugi sprawny i na nim ogladam bo nie sprawdzicie