Drogi adminie usuwasz posty i wątki które nikomu nic nie robią a zostawiasz cały chłam
Człowiek pracy szuka to na niego napadli a z Twojej strony brak reakcji
Posty zgłoszone -bez odzewu bez reakcji ze strony moderatora
Tak nie powinno być
Chyba zaczynam tęsknić za czasami kiedy posty w zamrażarce leżały przynajmniej porządek jakiś byl
Coś nie pasi pani Basi?Nikt tu nikogo na łańcuchu nie trzyma. Zajmij się domem i dziećmi.
Domem zajmuje się mąż dzieci pracują za granicą i same się sobą zajmują a ja jestem trollem i będę sobie trollować
A admin nie robi tego co do niego należy
Post założył Damianek co szuka pracy ruchania i skupuje telefony.Gościu robisz te same byki co przy zakładaniu wątku:)
Nie ośmieszaj się Skarbie
Może nie jestem piękna kobietą ale facetem nie jestem
Może nie znam się na ortografii może nie jestem zbyt mądra ale swoje wiem .....
Admin unika swojej pracy
11:21. "Domem zajmuje się mąż". A Ty zajmujesz się siedzeniem w internecie. Fajny podział pracy. Znowu zaczynam rozumieć gejów. Pewnie kiedyś się zrazili do takich pracowitych kobiet i żon, jak ty.
Moja praca to praca trolla
A co do męża to dziś jego dyżur wypada a ja sobie troluje
Jutro mąż tu będzie pisał a ja domem się zajmę i obiadek 2 daniowy zrobię z deserem :) :)
Haha dobre czyli mąż sprząta a Damianek roboty szuka:)
Skoro nie jesreś Damiankiem to mężowi daj wolne a Damiankowi prace.Węgiel przyniesie,telefon kupi i komin ci przeczyści:)
Wyobraź sobie że mąż daje sobie świetnie radę
Podejrzewam że w przeciwieństwie do ciebie Ty rady nie dasz ani w domu ani w łóżku ani przy węglu ani prz rąbaniu ani przy kochaniu
11:36. Gdybym miał taką żonę, jak Ty, dla której najważniejszym problemem dnia jest dyrygowanie pracą forum i wydawanie poleceń adminowie, to bym ją eksmitował z domu w trybie przyspieszonym z natychmiastową wykonalnością, czyli z kopa i za drzwi razem z betami.
Nam fart dom jest mój
Niczyja pracą nie dyrygujenikomu nie wydaje poleceń
Ewentualnie proszę