kiedy remont alei? i co bedzie koło targowicy? rondo czy swiatła?
Pod koniec października wykonawca wchodzi z budową. Przy zbiegu Słowackiego i Okólnej ma być rondo, to w tym miejscu lepsze rozwiązanie niż sygnalizacja.
czyli kolejny bubel - wlodarze z tego co widać panicznie boją się sygn. świetlnej, patrz żabia, kilińskiego, listopada, itd..
co sie dzieje na Kilińskiego w sobotę - jedź i zobacz
kto widział żeby w centrum miasta pchać rondo?
przecież to marnotrastwo przestrzeni
zamiast poszerzyć chodnik, posadzić zieleń będą zwężać i pchać nikomu niepotrzebne rondo
Chyba w dużym mieście nigdy nie byłeś. Nawet w Kielcach pełno rond.
Droga jest wojewódzka, więc urząd marszałkowski wybrał projekt. W Warszawie, Kielcach, Radomiu jest pełno rond w centrum. Byłeś kiedyś w dużym mieście?
Bo tam budowali albo za komuny albo poza centrum. Okólna to jest ścisłe centrum miasta.
Bedzie to potworek architektoniczny rodem z jakiegoś jugosławiańskiego zadupia.
Chciałem tylko powiedzieć, że to wspaniały zwrot: "jugosławiańskie zadupie" :)
Tym wpisem tylko potwierdzasz ze nie masz pojęcia o rozwiązaniach projektowych....
Widać, że się nie znasz. Skrzyżowanie będzie przebudowane, Denkowska do Radwana będzie dwujezdniowa. Tylko rondo tam może być, bo to trudne skrzyżowanie. Sygnalizcja kompletnie zakorkowałaby wszystkie ulice. Rondo upłynnia ruch. Będą nasadzenia drzew i ścieżki rowerowe, co ważne po ostatnim tragicznym wypadku na Alei.
Ja widziałem w Warszawie w samym centrum. Dmowskiego bodajże.
SCZ
Czyli kolejna krytyka, kolejnego ostrowieckiego "eksperta" tym razem od budowy dróg i ruchu drogowego.
Światła przy targowicy zmniejszyłyby znacznie liczbę wypadków i stłuczek. Rondo niekoniecznie. Pożyjecie, zobaczycie.
Chyba sobie robicie żarty z tymi światłami??!!
Tylko duże rondo może załatwić problem korków. Światła na mieście spowalniają ruch.
Najbezpieczniejsze są ronda, spowalniają, upłynniają ruch. Robiono symulacje, co korzystniejsze w tym miejscu, tym bardziej, że Denkowska od Słowackiego do Radwana będzie dwujezdniowa.
Rondo jest najbezpieczniejsze, spowalnia i upłynnia ruch. Drogowcy robili symulacje, wygrało rondo i będzie rondo.