Nie doczytałeś, że MPK będzie mieć 10 najnowocześniejszych autobusów?
Ile w mpk kierowca autobusu może zarobić? Warto robić kurs na kat D ?
PSL położył wszystko na jedną kartę i dzielą marszałek i przewodniczący sejmiku. Gdyby miastem rządził PIS musiałby żebrać o jakieś grosze. Najłatwiej dzielić cudze pieniądze, trudniej zarabiać, ale to nie na ich główkę.
ale wtedy znikną linie małodochodowe, które MPK mimo wszystko utrzymuje bo są potrzebne
A czy poniosły odpowiedzialność jakąkolwiek osoby, które doprowadziły do sytuacji oddania przez MPK Katrinie linii pozamiejskich? Czy samorządowcy są świętymi krowami, którym wszystko uchodzi bezkarnie ? To ten sam TOS.
Jak się napisze prawdę to jest taka charakterystyczna przerwa czasowa w postach tzw. uuuppps
Teren się sprzeda.
Tylko jak zajezdnia zostanie przeniesiona koło Celsy, bo chodzą takie słuchy, to ile czasu zajmie podstawienie autobusu np: na paulinów czy kolonię robotniczą jak będzie jakaś awaria? Przez całe miasto w godzinach szczytu to jakieś 20 min. Pasażerowie będą zachwyceni.
W MPK na trzydzieści kilka autobusów jest 3 jelcze. Totalnym niewypałem jest twoja TransKatrina zatrudniająca po 12 godzin dziennie kierowców emerytów a autobusy kursują ja chcą byle przed MPK. Ich stan techniczny też pozostawia wiele do życzenia.Spytaj ludzi mieszkających za miastem to Ci powiedzą o punktualności i częstotliwości kursowania zwłaszcza w soboty niedziele i święta. I nie zapomnij zapytać jak wzrosła cena przejazdu po wyeliminowaniu mpk z linii pozamiejskich.
Mieszkam poza miastem. Od kilku lat nie kursują do nas i dalej linie MPK. A te kilka lat temu, kiedy jeszcze kursowały, to bilet kosztował 3 zł. Dziś kursuje transkatrina i bilet kosztuje 2.10zl. Taka mała dygresja do wpisu gościa Kostek. Jedynym minusem transkatriny to opóźnienia i brak kursów w niedzielę i święta.
Kiedyś bilet miejski kosztował 2,30 a teraz 1,50 więc i na strefach byłby tańszy. Były by kursy w sobotę, niedziele i święta, ale trzeba było dać kolegom zarobić i okroić MPK z linii strefowych.Według niektórych najlepiej by było zlikwidować MPK. W niektórych miastach tak zrobiono i po kilku latach okazało się że to był dopiero niewypał. Trzeba było ogromnych nakładów by odtworzyć komunikację podległą urzędowi miasta, bo to jest jednak najlepsze rozwiązanie. Według mnie komunikacja miejska powinna być własnością miasta i trzeba tylko rozważyć, czy nie dało by rady wzorem kilku innych miast w kraju wprowadzić darmowego transportu miejskiego, a w przyszłości darmowych przejazdów w granicach całego powiatu.
Popieram gościu 20:03, poza pomysłem darmowego transportu. Oczywiście, że majstrowanie w drugiej kadencji Wilczyńskiego przy MPK w kierunku ograniczenia było celowe i nikt za to nie poniósł kary. W tak małym mieście nie była potrzebna komunikacja dodatkowa. Owszem jest wolny rynek, ale MPK nie jest spólką miasta nastawioną na zysk. Ona ma służyć mieszkańcom z ich podatków.