Zgodnie z zapowiedzią wracamy do tematu środków wydatkowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Św. na promocję i informatory w lokalnych mediach. Przypomnijmy, że w latach 2014-2020 na ten cel ostrowiecki PUP wydał 137 733, 50 zł. W tym roku kwota ta wyniesie w sumie 39 726 zł, a środki podzielona zostaną pomiędzy Effect Studio Company, Radio Ostrowiec i Świętokrzyską Grupę Mediową. Czy środki pochodzące z Funduszu Pracy mogłyby zostać wykorzystane na inne cele, zwłaszcza, że według danych podanych nam przez PUP, bezrobocie w powiecie ostrowieckim na koniec stycznia 2021 roku wynosiło 12,2 proc?
Po co wydawać pieniądze na taką reklamę, skoro wszystko jest (powinno być) na stronie internetowej PUP ?
Zabawne; PUP na 2021 prenumeruje także Gazetę Ostrowiecką. Płatne ze środków budżetu PUP. Widać samorząd powiatu bierze wzorce z rządów postkomuny w Polsce, kiedy to obowiązkowo prenumerowano w instytucjach rządowych i samorządowych Gazetę Wyborczą. Michnik miał złoty interes. Naczelny Gazety Ostrowieckiej jeszcze ciągle ma.
Cytując klasyka liczby mówią same za siebie...
A ile wydatki na ten cel wyniosły tylko w 2020 roku? Wtedy będziemy wiedzieć ile na promocję i informatory wydała poprzednia władza w powiecie. Pomijając ten fakt, to środki z FP nie powinny być wydawane na reklamę ale np. na dofinansowanie dla osób otwierających swoją działalność.
Tu znajdziesz wszystko o co pytasz
Na wszystko kasa jest, na kursy i szkolenia nie ma.
No bo nie nie chodzi o to, żeby złapać króliczka, tylko żeby gonić go go go ...
Skoro za 6 lat (2014-2020 wydano 137 tys zł na promocje to średnio na rok wypada ok 22 tys. zł. Na rok 2021 przeznaczono bagatela 39 tys zł to znaczy, że progres jest duży. Tylko nie w tę stronę.
No to szaleli z kasą od 2017 roku a można było pomóc bezrobotnym chociażby na szkolenia.
Jaki bezrobocie? w Polsce prawie nie ma bezrobocia. Wiem, bo w TVP mówili.
Od 2014 szaleją a zobacz ile poszło w roku wyborczym 2018? Ostrowiec to mętna woda!