unbelievable! masz rację. on ciągle je sałatki, ciasta, zupki. znalazł osobę, która mu gotuje. czasem cała szkoła śmierdzi jak jedna wielka stołówka. oprócz tego ta osoba wpuszcza jego uczniów do klasy i czeka z kawą na korytarzu kiedy on regularnie i beztrosko spóźnia się do pracy.
co wy się tak uczepiliście tego bronka! nie jest taki zly, jak ja go kończyłam był jeszcze ok...
to zależy kiedy kończyłaś. kiedyś było o.k. ale to dawno temu. ja jestem obecnym uczniem i widzę co się dzieje. niestety to nie czepianie się tylko sama prawda
Prawdę to powiesz księdzu na spowiedzi, pamietaj tylko całą. Hej, już niedługo święta...
oj, księża też są dobrzy w bronku. ile razy mamy religię i czekamy pod salą a ksiądz wpada spóźniony z jęzorem na brodzie. tak samo jak dyrektor. tylko uczniowi nie wolno się spóźnić. reszta przychodzi kiedy chce
Podobno w lesie żmije się już pobudziły, najwięcej widziano koło bronka! Łapta je, bo wszystkich zagryzą, oj święta magdaleno ratuj
czy należy rozumieć ze broniewski błyszczy tylko na zewnątrz a wszystko co złe zamiata się pod dywan i " w środku " jest mało ciekawie ? bo w prasie same pochlebne artykuły : zdolni uczniowie, wspaniała kadra, wysoko poziom nauczania ! czy ktoś to może wyjaśnić?
trzeba sobie zasłużyć na taki bojkot, prawda? Chyba wszyscy boją się, że bronek zabierze im klientów, przecież to wiadomo, ze jest najlepszy a sukcesy nie sa wyssane z palca wyniki świadczą same za siebie. Jest najlepszy i już!
ja słyszałam od ludzi z THM ze pan W. to ani dobry matematyk ani dobry inżynier. czy ktoś wie jakie studia on kończył?
chodziłem na korki z matmy do pana W lata temu, głównie dla powtórzenia całościowego materiału pod kątem matury, bardzo miło wspominam
jeśli chodzi o elektronikę to też dość wysoki poziom na lekcjach, powiedziałbym nawet że przystępniej i bardziej zrozumiale niż potem na studiach