Ludzie przestańcie pisać bzdury. Ja pracuje w tej firmie 2 mc i jeszcze mi się nie zdarzyło żebym nie miała zapłacone zawsze pieniądze przed czasem wszystkie składki i ubezpieczenia. Miła atmosfera z chęcią idę do pracy
Czy aby z chęcią ludzie odbierają twoje telefony? Jakie to uczucie kiedy namówisz kogoś na swoja ofertę?
Nie odbierają z chęcią. Call center to jednak nie tylko oferty i namawianie a też informacje. Np bank, różne sieci to też call center. Nie tylko fotowoltaika
Call center to tak jakby ktoś co chwilę dzwonił do twoich drzwi i pytał o suchy chleb dla konia. Pierwsze siedem wizyt jeszcze wytrzymasz, przy następnej życzysz koniowi żeby zdechł. Czemu operatorzy call center traktują ludzi jak ułomnych, którzy mając jakąś potrzebę nie umieją udać się do banku, operatora czy instalatora. Chcę chleba idę do piekarni. Wędlinę, idę do mięsnego. A dzwoni taki mądrzejszy od radia i mówi mi co mam robić. Żenua...
Zastanów się gdzie zrobiłeś błąd, że do Ciebie dzwonią.
Odkąd weszło RODO nawet raz nikt do mnie nie zadzwonił.
Ale nie mam karty z biedronki i orlenu, nie wyrażam zgód marketingowych.
Na call center też pracowałem, wiem jak jest.
Sami jesteście sobie winni i macie pretensje do każdego, ale nie do siebie. Żenujące
07:44 Opisałem zjawisko a nie żal że do mnie dzwonili. Widać call center zostawił u Ciebie jakiś ślad. Ja swoje a Ty swoje.
A do mnie dzwonili ostatnio. Jednego dnia zarejestrowałem numer a drugiego dzwonili. Skąd mieli numer? Oczywiście z jakimiś glupowami dzwonili. Nie wiem skąd te numery mają. Moja koleżanka pracowała w call center i narzekała bardzo. A zarobki to najniższa przecież zapewne
Powie ci lala że numer wylosowała. I całe RODO ma w poważaniu. Na szczęście są portale internetowe, które oznaczają naciągaczy jako spam. Wyświetla się to od razu i można nie odbierać.
Jak to zrobić? Żeby żadne ankiety z banków czy inne banialuki nie przeszkadzały żyć.
Zastrzec u operatora numer dla marketingu. Nie zgadzać się przy podpisywaniu jakiejkolwiek umowy aby nasz numer mógł być tak wykorzystany a jak będą dzwonić pozywać. Dopytać u dzwoniącego skąd ma nasz numer. Często przychodnie szastają naszymi danymi. (tylko podpowiadam)
Aha. Ale kogo mam pozwać jak nie zastrzegłem ale jeden dzień z nowym numerem i już telefon z jakimś ubezpieczeniami, reklama czy coś?
06:10 Napisałem we właściwej kolejności. Najpierw zastrzec. Bardzo często operatorzy pozostawiają sobie "zgody " o których dowiadujemy się później. Najpierw zastrzec.
Operatora. Ale zapewne masz wyrażone zgody
A ja mam inną propozycję. Zróbmy głośną pikietę przed siedzibą takiego call center. Weźmy sprzęt nagłaśniający i puszczajmy zarejestrowane rozmowy tak aż im w buty pójdzie. może zrozumieją że ludzie mający telefon mają prawo do spokoju. A nie ciągłego NIE! DZIĘKUJĘ! NIE JESTEM ZAINTERESOWANY!
Ok tylko ze teraz wszystkie oferty są przez telefon więc pod bankami ubezpieczeniami przychodniami mamy stanąć ? Trochę niedorzeczne
22:29 Każda rada bez znaczenia, to nie rób nic. Przecież się nie da. Pod call center stań. jakoś pod domem Kaczyńskiego stoicie.
Bez jaj żebym miał gdzieś stać. Pod domem Kaczyńskiego nie stoję. Nie wiem czy jak robią ankietę z banku to pod bank iść?