Jeżeli chodzi o obsługę,to nie zdarzyło mi się rozmawiać tam z kimś kompetentnym,wiecznie odsyłanie do kogoś innego!!!Na takie stanowiska powinni być przyjmowane osoby mające jakiekolwiek pojęcie o produktach,które tam sprzedają.Poza tym ceny wielu artykułów są znacznie wyższe niż po sklepach na mieście.
ja mam inne zdanie a ceny to jest wolny rynek jakiego chcieli wszyscy więc wybór należy do każdego możesz sobie szukać gdzie indziej jak nie odpowiada
Oczywiście,odkąd spotkałam się tam z totalnym brakiem kompetencji i poziomem wiedzy równym "0" (nie twierdzę,że na wszystkich działach) oraz po kosmicznych cenach (nie twierdzę,że wszystkich produktów) przestałam tam bywać w ogóle.Wolę dać zarobić lokalnym sklepom a nie pchać kapuche do kieszeni prezesików z dużych wsi :p
Kuku. Takie dużo powierzchniowe sklepy podzielone są na działy do których przydzieleni są pracownicy. To nie biedronka, albo jeszcze coś mniejszego, że kto co złapie to wykłada. Nie dziw się więc, że jak ktoś sprzedaje określony towar nie doradzi Ci na inny temat. To tak jakbyś na galerii wszedł/weszła do odzieżowego i pytał(a), która szynka w Tesco najlepsza, no bo w końcu są pod jednym dachem. A jeśli chodzi o dostępność to sam(a) sobie zaprzeczasz. No bo skoro twierdzisz, że są problemy z dostępnością personelu to oznacza, ze jest zbyt dużo klientów w stosunku do obsady.
Zgadzam się z przedmówcą - chyba nie wszyscy rozumieją założenia takich sklepów. To nie rodzinny sklepik z panem od wszystkiego. A swoją drogą wszyscy krytykują - a parking (co za tym idzie sklep) pęka w szwach szczególnie w weekend.
no tak, tylko,że o szynkę nie pytam w okolicy kosmetyków, czy w sklepie obuwniczym. tak samo w castoramie pytam osobę z obsługi, która przebywa w pobliżu arykułó, o które chcę zapytać. i rzadko uzyskuję odpowiedź na temat. ja się zgadzam z kuku
ciekawa jestem czy te osoby co tak sa mało zadowolone z obsługi, jak wy sprawdzacie sie w swojej pracy??? czy wiecie wszystko jesli chodzi o wasze kompetencje w waszej pracy??/? , jak to łatwo o kim pisac , ja robiłam remont i tam naprawde jest miła obsługa , ale jak przyjdzie taki niby wszystko wiedzacy , no \to rzeczywiscie ciezko dogodzic!
Ja jestem bardzo zadowolona. Robiłam w zeszlym roku remont mieszkania i wszystko co potrzebne kupiłam własnie w Castoramie, a ponieważ jestem laik w tych sprawach, bardzo dobrze mi pracownicy doradzili.
Powinniście wspierać polski kapitał,a nie nabijać portfele zagranicznym inwestorom.Mało w Ostrowcu rodzimych firm.Ceny wcale w castoramie nie są takie niskie,parę produktów puszczonych po niższych cenach a reszta to porażka.
loj czlowieku....tam ludzie zajmuja sie swoimi dzialami...byle sie czepic.. dobra odp z h 20 58
castorama to świetny sklep, zawsze można coś oddać, nie robią przy tym najmniejszych problemów, zawsze będę tam kupował.
19:27 ja nie mam czasu jeżdzić po sklepach i szukac promocji, a jak mi coś potrzeba to jade do Castoramy i kupuję wszystko od razu.
Myślę, że ten facet ścięty na łyso to musi być twój dobry znajomy, bo chyba tylko do ciebie odnosi się kulturalnie bo już kilka razy ja lub moi znajomi właśnie przez tego pana zostali potraktowani gorzej niż na BAZARKU. A powiem Ci, że ta dziewczyna to jedna z bardziej kompetentnych osób na tym dziale. Nie zdarzyło się żeby mi kiedykolwiek nie pomogła.
widzę,ze często latasz do tej dziewuszki skoro zawsze jest na zmianie i często cie obsługuje(myślisz,że dostanie premie po Twojej wypowiedzi?)-ewentualnie sama to napisała :) -więc drogie dziewcze przechodziłaś kilka razy i na moje ,,błagalne spojrzenia,, nie zareagowałaś-chyba chodzi o moja czarująca nadwagę-pozdrawiam,a Pan łysy niekompetentny załawił to momentalnie-spójrz w dokumenty/