Hm 1.200 zł to baaardzo przyzwoite pieniądze.... tak mówi mój pracodawca
myślę że nic się nie zmieniło w ciągu tych pięciu lat :/
moja mama po 50 latach pracy w ozg ma emeryture 1200 zl,nie wie na co wydac,czynsz 500zl,inne oplaty,na kazdy dzien wyliczyla sobie 10 zl na posilek,telefon i inne rzeczy,na leki jej brak i sie nie leczy,pomyslcie pracowala 50 lat w zakladach gastronomicznych za czasow misiurowej.
bardzo uczciwa,sumienna,prawy czlowiek i co dzisiaj ma.
Od kilku lat pracuję za najniższą pensję. Dosłownie. Nie otrzymuję ani grosza premii, ani na święta. Jestem po studiach ekonomicznych, mam prawie 45 lat i szczerze mówiąc nie wiem, co dalej robić, bo mam umowę na czas nieokreślony. Obserwuję, jak ubożeję i jak powoli rezygnuję z różnych rzeczy zamieniając swoje życie w wegetację. Bardzo często zadaję sobie pytania pierwsze- jakim trzeba być człowiekiem, aby tak upadlać pracownika, drugie- kiedy zacznę kraść i trzecie- po co było studiować?
Kobiety w szczególności są dyskryminowane. Umowa na czas nieokreślony jest w tym przypadku niekorzystna dla ciebie, tylko dla pracodawcy, bo nawet jeśli znajdziesz inna pracę to nikt 3 miesiące nie będzie czekał, a on ma tanią stabilność.
Czasami rozumiem rewolucje 1917.
O właśnie to za 2 lata będzie setna rocznica. Historia lubi się powtarzać. Spora część szczególnie tych dużych i nagle wyrosłych majątków pochodzi z nieuczciwych transferów.
Nie jestem oszołomem i mam szacunek dla prywatnej własności, ale tej zdobytej uczciwą pracą.