Zastanawiam się kto wymyśla reklamy dla Media Marktu. Ostatnio widziałem taką: jest pogrzeb, wdowa przyjmuje kondolencje, podchodzi do niej koleś i daje jej gazetkę promocyjną MM - wtedy mówią hasło:"nie rób sceny, liczą się ceny". Czy kogoś to śmieszy? Bo mnie w ogóle, nawet czuje niesmak delikatnie mówiąc. Poprzednie kampanie z hasłem przewodnim, które mają zresztą do dzisiaj "Media Markt nie dla idiotów", też jest jakieś mało ciekawe.
mało ciekawe a jednak skuteczne. widzisz sam dr zainteresowałeś się tą reklama zwróciłeś na nią uwagę a przecież o to chodziło, aby zaszokować i zmusić potencjalnych klientów do myślenia. fakt reklama trochę kontrowersyjna ale taka miała być i miała zapaść w pamięci odbiorcy. Może nawet sam pod jej wpływem (nieświadomie) zwrócisz uwagę na niskie ceny w MM i dokonasz jakiegoś zakupu ;) perswazja... perswazja :D
Tomasz Kot i teleeebimmmkiiiii rulez!
te reklamy to porażka i to na dodatek w bardzo złym guście. wiem, że reklama ma wzbudzać emocje i zapadać w pamięć, ale te akurat nie wnoszą nic przyjemnego do mojej pamięci. pozostanie niesmak na widok sklepów tej sieci.
Nie ważne co i jak mówią aby tylko mówili .Wiele jest reklam nie mających nic wspólnego z samym produktem ,który mają zachwalać a mimo to trafiają do społeczeństwa,niestety zatracają się granice dobrego smaku . dobrego wychowania brak u młodzieży więc nie ma się co dziwić ze brak jest poszanowania też elementarnych wartosci ludzkich .Najgorsze jest to ze wszyscy widzą tę degradacje i nikt nic z tym nie robi