Moja mama ma 90 lat i ma telefon w plusie
taki dla seniorow I placi 45 zl od lat
Bez internetu i bajerow!
Ciagle przedluzaja kontrakt I nie mozna zrezygnowac
no chyba ,ze kare zaplaci!
Inni tyle placa z internetem podobno?!
Trzeba wypowiedzieć umowę przed jej końcem. Nie mogę przedłużyć na siłę.
naciąganie i tyle, sprawdź kiedy kończy się umowa i miesiąc przed końcem złóż rezygnacje
Coś tu nie gra, bo po upływie daty na jaki została zawarta umowa to dalej przechodzi na czas nie określony a wtedy można zrezygnować w każdej chwili z miesięcznym wypowiedzeniem. Twoja mama musiała w rozmowie z konsultantem wyrazić zgodę na zawarcie nowej umowy na czas określony a wtedy zrezygnować jest ciężko bo trzeba wszystko z góry zapłacić.
Wczytaj się dokładnie trzy dokumenty - umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, regulamin świadczenia usług i regulamin promocji.
Umowa o świadczenie usług zawierana jest zawsze na czas nieokreślony, a potoczne stwierdzenie o przechodzeniu na czas nieokreślony po np. 2 latach jest mylące.
Wypowiedzenie umowy z karą jest wtedy, kiedy umowa jest w okresie promocji.
Po promocji składasz wypowiedzenie.
Pytanie - z kim 90-letnia osoba była w punkcie, żeby wyrazić zgodę na kolejną promocję?
Bo ten plus to ściemniacze.Wziąłem od nich internet mobilny,przez okres na próbę przez 2 tygodnie miał być za darmo.W przeciągu 2 tygodni oddałem,bo nie chodził ze względu,że mieszkam na prowincji.Jakież było moje zdziwienie gdy dostałem fakturę na 50 zł.Narobiłem dymu i nie płaciłem.NIGDY WIĘCEJ PLUSA!!!
Moja mama nie chodzila do nich,przez telefon
zalatwiane bylo. Pytalam teraz u nich to powiedziec I
ze trzeba czekac znowu 1,5 roku.
Skoro mama się zgodziła na zaproponowane warunki promocji, to wypowiedzenie umowy w trakcie trwania promocji jest możliwe, ale właśnie z karą opisaną w regulaminie promocji.
Czy mama osobiście rozmawiała z konsultantem podczas rozmowy z infolinią?