Wszyscy bezobjawowi? najlepiej trzymać ludzi w zamknięciach
Nie jestem lekarzem ale Zastanawia mnie jedna tylko rzecz jeżeli nauczycielka była bezobjawowa i przychodziła do pracy a Wykryto u niej zachorowanie bo miała kontakt z chorym mężem to ten mąż też był bezobjawowy czy objawowy bo teraz wypuszczą wszystkich z kwarantanny po 10 dniach i wszyscy ci ludzie nie będą mieć robionych wymazów A mogą być bez objawowe I to znaczy że po 10 dniach nikt nie zaraża to na logikę zamknąć świat na 10 dni w domach wszyscy wyzdrowieje ją i wirus głupoty zniknie oczywiście samego wirusa wieże
A Szumowski spaceruje robiąc zakupy i nic mu nikt nie zrobi,mogą mu podskoczyć?
Bo on ma pewnie roznosić wirusa aby statystyki zachorowań na Covid poszły w górę.
foliarz obudzi się jutro zresetowany i znowu będzie napier...ł.
Były dyrektor giganta farmaceutycznego dr Yeadon UJAWNIA prawdę o pandemii koronawirusa: „Gdyby nie dane testowe, które cały czas dostajesz z telewizora, słusznie doszedłbyś do wniosku, że pandemia się skończyła, ponieważ nic się nie wydarzyło (…) Oczywiście ludzie trafiają do szpitala, wkraczamy w jesienny sezon grypowy, ale nie ma badań naukowych, które sugerowałyby, że powinna nastąpić druga fala. (…) Z danych dla Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanów Zjednoczonych i całego świata można zauważyć, że we wszystkich przypadkach liczba zgonów wzrastała od marca do połowy lub końca kwietnia, a następnie zaczęła się zmniejszać, wypłaszczyła się i trwa do dziś. (…) Wskaźnik przeżywalności COVID-19 został podniesiony od maja do 99,8% infekcji. Jest to zbliżone do zwykłej grypy, której współczynnik przeżycia wynosi 99,9%”. Tak a PiS-dy swoje: noś maseczkę, trzymaj dystans, siedź w domu, nowy rekord zakażeń, śmierć itd.
I w szpitalach każą podpisywać,że jesteś przyjęty z powodu podejrzenia korona
Serio? Byłam w szpitalu 3tg temu i nic nie podpisywałam.