Potrzebuje porady fachowca.Zmienilam lampy fabryczne w moim samochodzie(seat leon II) na lampy dzienne LED oraz zamontowalam zestaw HID do konwersji lamp ksenonowych .Tu zaczyna sie problem.Swiatla owszem-dzialaja,lecz po zapaleniu silnika "gasna".Szukalam pomocy u elektryka ,ktory tylko rozlozyl rece i wyznaczyl mi wizyte dopiero na wtorek.Zarowki ksenonowe sa typu H1 35 W,oryginalne maja moc 55 W.Wydaje mi sie ,ze komputer pokladowy samochodu nie rozpoznaje tych swiatel,bo jest roznica w mocy.Czy ktos moglby mi rozjasnic co nieco ten problem,ja jestem kompletnym laikiem w tym temacie.
Czy zamontowałeś lampy ksenonowe do reflektorów halogenowych? Czy wymieniłeś całe reflektory na ksenony?
Druga sprawa, to tylko Hella i Osram produkuję dobre układy zapłonowe do Ksenonów. Jak to jakieś CHRL to bym się bał.
Po zapaleniu silnika gasną na stałe? A jak byś odpalił auto i dopiero później włączył światła - to wtedy będą świecić?
syrenka trabant no może być ostatecznie wartburg