Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

Ilość postów: 6 | Odsłon: 1 | Najnowszy post
W aktualnym widoku dostępne są posty sprzeczne z Zasadami Forum. Ten widok ma pewne ograniczenia (np. nie można odpowiadać na posty). Przywróć zwykły widok wątku „Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc”.
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 4

    Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

    z linku:"Zarówno ten baner, jak i każdy inny, jest jednym z elementów zaplanowanych działań, realizowanych w obszarze promocji miasta, których celem jest budowanie i utrwalanie budzącej pozytywne konotacje, silnej marki Ostrowca Świętokrzyskiego. Implementowane w różnych sferach przestrzeni publicznej miasta pomarańczowo-czarne barwy mają silne zakorzenienie w lokalnej historii i tożsamości Ostrowca, dzięki czemu są łatwo akceptowalne przez naszych mieszkańców – wyjaśnia w piśmie Anna Niedbała".

    Zamiast sztucznego i górnolotnego w tym przypadku słowa "konotacje" można użyć prostego, odzwierciedlające, co autor miał na myśli słowa "skojarzenia". Groteskowo brzmi też drugi wyraz "implementowane". Tymczasem wystarczy napisać wprowadzane czy wdrażane. To tyle w kwestii językowej urzędniczej sztukaterii.

    Co do meritum: na banerze nie widać barw pomarańczowo-czarnych. Widzę jakieś przypominające kolor pomarańczowy wyblakłe mdłości. Fatalnie zaprojektowane, jeśli w ogóle można mówić o jakiejś koncepcji artystycznej. Po prostu ułożone jeden obok drugiego symbole.

    Na pierwszym planie pod hasłem "tożsamość" jest Kapsel z grawerką, czyli hasło prywatnego Stowarzyszenia "Miasto od Nowa", którego prezesem jest prezydent Górczyński a członkami jego skrzydłowi. Jest to reklama prywatnej działalności, podstępnie wprowadzana (implementowana) do przestrzeni publicznej. Czy my, jako miasto mamy się utożsamiać z tym stowarzyszeniem ?

    Na dodatek umieszczono go na pierwszym miejscu, zamiast herbu. Może dlatego, że na honorowym, jak na podium środkowym miejscu pod herbem i napisem Ostrowiec Świętokrzyski jest uwieczniony – nie może być inaczej - podpis prezydenta miasta.

    Bardzo trafnie umieszczony jest przemysł, jako ostatni. Tylko ten dym z komina to chyba już nieaktualny. Nic tu się już nie pali, dosłownie i w przenośni.

    To tyle ad vocem pani sekretarz wypowiedzi i tej "silnej marki" Ostrowca Św.

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 6

    Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

    Jak u żonatego wróbla:))

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 7
    Treść posta dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.
    Ten post jest sprzeczny z Zasadami Forum. W poście znajduje się nadużcie opisane w Zasadach Forum:
    • w poście nawołuje się, zachęca lub sugeruje użycie przemocy wobec ludzi lub zwierząt; na tym Forum nie wolno w jakikolwiek sposób nawoływać do przemocy; dotyczy także wymierzania klapsa i policzka; nie dotyczy zwalczania szkodników, uboju zwierząt hodowlanych i łowiectwa; nie dotyczy kary śmierci, eutanazji, in-vitro itp..
    Zgodnie z Zasadami Forum każdy post sprzeczny z Zasadami Forum, jest wyłączany z wyświetlania. Jeśli jesteś autorem tego posta - prosimy wypowiadaj się na Forum zgodnie z jego zasadami. Zasadę wyłączania postów sprzecznych z Zasadami Forum stosujemy jednakowo wobec wszystkich Forumowiczów. Dzięki temu możemy utrzymać pozytywną atmosferę na Forum.
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 8

    Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

    W punkt 11:07. To dla mojego followersa!

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 9

    Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

    No i taki banerek pod Bankiem Żywności prawie 7 stówek. A co tam. Ile to kilogramów mąki dla biednych można by było kupić. Ale po mąkę na święta pani prezes wyciąga ręce do mieszkańców. Czyli jakby nie patrzeć i za jedno i za drugie płacimy - MY !

    Gość
    Zgłoś
  • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 10

    Odp.: Czy promocja miasta „w mieście” ma sens? Zapytaliśmy o baner przy Świętokrzyskim Banku Żywnośc

    Prezes Adamczyk jakby przyspawana do Banku Żywności. Nie dziwię się ...

    Gość
    Zgłoś
W tym wątku znajdują się 2 posty, które oczekują na weryfikację (m.in. sprawdzenie, czy są zgodne z Zasadami Forum; możesz wyświetlić wątek wraz z tymi postami).

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
WarszawaRemont.com
Branża: Remonty
Dodaj firmę