Potwierdzam, bardzo słąba obsługa zgłosznia telefonicznego. Pomimo zapewnień pani odbierającej telefon iż będą dzwonić przed przyjazdem i pomimo oczekiwania na ich pracownika nikt się nie zjawił. Po ponownym teleonie za 2 dni ta sama kobieta twierdzi iż ich pracownik był u mnie we wskazanym dniu i godzine ale nikogo nie zastał, pomimo iż specjanie było wzięte wolne z pracy na tą naprawę i przebywania cały dzień w domu. Do tego traktowanie klienata zgóry i jaksię nie podoba to idż gdzie indziej.
Dokładnie tak jak pisze gość 2018-11-25, 19:24. Bardzo nie miła obsługa, traktowanie z góry, za samą ekspertyzę czy sprzęt nadaje się do naprawy liczą sobie bardzo drogą a jak się nie podoba to gdzie indziej. No więc poszedłem gdzie indziej i jestem zadowolony. Do tej firmy o pomoc raczej już się nie zwrócę.
Ja też miałam problem z tą panią, tłumaczyłam jej pół godziny jaka jest awaria a ta widocznie nie zrozumiała, bo jak odebrałam sprzęt było to samo... trudno jest się z nią dogadać
Ło matko..omijać z daleka..dałem do naprawy express kawowy który przeciekał to gość popsuł że w ogóle nie robił kawy po 2dniach.. zawiozłem do Kielc, zapłaciłem tyle samo, dostałem gwarancję i chodzi już 1,5 roku bez awarii. Poczytajcie opinie w Google o tym dziadostwo.
To expres az do Kielc na Polnej facet dobry jest naprawia ok.sama droga do Kielc tyle co za naprawe bedzie kosztować
Potwierdzam wpis z 19:24. Jakość obsługi klienta to tak gdzieś lata 70 ubiegłego stulecia. Np "powiadomienie" o przyjeździe pracownika serwisu w celu dostawy naprawionego sprzętu wygląda tak, ze pani dzwoni o 14:30, że "jutro przed poludniem" ktos się pojawi i masz warować w domu, bo jak nie, to... masz problem i sprzęt wróci do ciebie "w innym terminie". Jakim ? Tego nie wisdomo. Na próbę dogadania jakiegoś innego dnia, z bliżej określoną godziną ,- niestety, niemożliwe, bo przecież oni jeżdżą tylko wtedy gdy sami uznają za stosowne. Naprawdę, współczuję ludziom ktorych sprzęt AGD trafił tam do naprawy... Dobrze jest też nagrywać rozmowy telefoniczne... moze się przydać
Do gościa 12.44. To gdzie Pan uzyskał pomoc?
Nie będę tutaj pisał bo posądzą mnie o reklamę, tak tu niestety jest.
Najlepszy i najszybszy jest zakład na Polnej po dawnym sklepie harcerskim. Bardzo kompetentni. Pan naprawial mi pralkę, postawił trafna diagnozę, niedrogo zapłaciłam.
Nie polecam, za przyjazd skasował 80 zł, i nie zrobili nic, diagnoza nie prawidłową.
rozmow tel niemozna nagrywać musisz uprzedzic jezeli nie to jest na to paragraf
istnieje jeszcze to ?
ja tez osobiscie nie polecam
Zdiagnozowali czujnik za 220zł + czyszczenie + dojazd razem 600zł po przybyciu techników z ów czujnikiem technik powiedział że będzie taniej bo czujnik kosztuje 44zł szybka kalkulacja w głowie powinno być taniej o jakieś 170zł? Ok przychodzi do zapłaty technik mówi 490zł brawo! Kur...ca mnie złapała jadę proszę z szefem a on mi mówi że zależy od stopnia trudności..... proces czyszczenia pieca trwał 15min. Żarty ;)
Chyba tylko w tej firmie. Za diagnozę lodówki chcieli 70 zł. Podziękowałem, ktoś inny zrobił to za dwadzieścia. Lodówki i tak nie opłacało się naprawiać.