ok
ok
Dokładnie.
Mamy także przykład z dojazdu od ulicy Kilińskiego do Zakładu Złomu obok byłego OZMO.Jest tam kilka prosperujących firm które wspólnie od lat nie potrafią zrobić prawdziwego dojazdu .Tam dojechać to koszmar.Tak to wszystko zależy nie tylko od polityków a także od lokalnych przedsiębiorców.
To jest temat o dojezdzie do miasta, a nie ukladzie wewnetrznym.
Wieś zawsze będzie wsią, więc żadnej drogi szybkiego ruchu, autostrady, dużej obwodnicy nigdý nìe będzie. Ćmielów ma lepszą od tego małego gowna, Iłża, krasnik, Opatów, Starachowice, Wąchock, Skarżysko itd., dużo by wymieniać.
Gościu 14:21 nie każdy przedsiębiorstwa ma takie uznanie w oczach prezydenta Górczyńskiego, żeby mu gmina wybudowała drogę i jeszcze nazwała jego imieniem.
Tak generalnie to jaki włodarz takie efekty. Sami sobie wybraliśmy to nie płaczmy. Będą wybory wybierzmy takiego co coś zrobi. Ten zrobił, olał rząd a rząd olał jego na zasadzie wzajemności.
Jak tak dalej bedzie to dla seniorow te "autostady " beda wystarczajace, aby zyc w miescie gdzie nie ma miejsca dla osob w wieku produkcyjnym.
Dlaczego Ostrowiec jest tak pomijany w inwestycjach drogowych, a mniejsze miejscowości nie? Może nie dostrzegam strategicznego położenia, czy innych walorów tych miejscowości, ale co one mają, a Ostrowiec nie? Wyjątkowo proszę o opinie niepolityczne.
Czasami przypadek, że,, szybka droga" biegnie obok małego miasta. Teraz prawie 70 % tranzytu Rzeszów (Ukraina i dalej) - Warszawa, wiedzie przez O-c. Oni nie narzekają, ale my, akurat tak.
W budowaniu dróg nie ma przypadków. To paradoks że największe miasta regionu stary COP nie sa połąxzone drogą ekspresową co z pewnością pezyczyniło by się do ich rozwoju i zwiększyło atrakcyjność inwestycyjną.