Od samego początku ta droga miała omijać Ostrowiec i wizja była taka że ktoś na tym projekcie a możliwe że i na czymś więcej dobrze zarobi.
Od Rudek droga powinna być zaprojektowana na dużo większą przepustowość niż odcinek od Starachowic, bo w Rudkach łączą się 2 drogi nr 42 i 9. A projekt zakłada na odwrót zmniejszenie przepustowości z 4 na 3 pasy. Gdzi tu jakaś logika ? Jak o wszystkim decyduje polityka, to potem wychodzą takie dziwolągi.
2024-12-31, 18:39
A od kiedy to obwodnice przechodzą przez miasta?Po to jest obwodnica by ruch wyprowadzić poza miasto!
Gdzie są radni sejmiku na których głosowaliśmy? Ludzie tracą domy a oni lans w mediach i na tym koniec.
14:05
Zawsze ktoś traci a ktoś zyskuje, tego nie zmienimy! Myślisz że poprawnym by było wyznaczenie nowego jej przebiegu. Powiem że nie no chyba żebyś pokrył dotychczasowe koszty które zostały dotychczas wydane na projekt i wszelkie badania geologiczne. U mnie na samej działce dokonano 6 odwiertów. Tylko nieodpowiedzialni ludzie mogliby pozwolić sobie na taką rozrzutność. Włodarze teraz robią dobrą minę do złej gry. Gdzie oni byli od 2010 roku od kiedy to było wiadomo ze ta obwodnica ma powstać? Dawali ludziom pozwolenia na budowę i rozbudowę swoich domów wiedząc że ma tędy przebiegać planowana obwodnica. Włodarze zakupili działki w obrębie Goździelina i teraz chcieli zmienić przebieg tej obwodnicy by na tym dobrze zarobić. Nic nie jest tak zero jedynkowe jak niektórym się wydaje.
Szogunie z 18:10 wyjedź dalej jak powiat Ostrowiecki to zobaczysz że w wielu miastach obwodnice biegną przez miasto
Wczoraj, 18:49
To nie jest zasadą a wyjątkiem szczególnie starym wyjątkiem.
Raczej będzie obwodnica przez Chmielów tz.kiszka a nie obwodnica
Najpierw trzeba wykonać obietnice w stosunku do Ukrainy, tzn.odbudować kraj po wojnie,kamienice we Lwowie itd.
2025-01-02, 18:49
Spokojnie,jesli nawet tak to bardzo źle ponieważ ruch tranzytowy zanieczyszcza niepotrzebnie miasto a po drugie emituje hałas.Miasto powinno mieć łącznik dojazdowy do obwodnicy.