W planach pierwotne miała być dwujezdniowa, więc czemu teraz nagle z tej opcji się rezygnuje?
Otóż to, na konferencji prasowej nikt z pisu się nie zająknął - jakie parametry ma mieć ta trasa i dlaczego takie, a nie inne. Wszyscy się przechwalali, jacy oni z pisu są wspaniali. Skoro w planach obwodnica jest dwujezdniowa i stanowi część dwujezdniowej drogi Rudnik-Opatów, to ma być dwujezdniowa i koniec. Tak, jak w decyzji środowiskowej, której ważność właśnie się kończy.
Nie wychodzi na duży plus. Skarżysko pomijamy, ale dlaczego Wąchock dwie jezdnie? DK9 z DK42 Rudnik-Opatów - decyzjì środowiskowej 2 jezdnie. Nie wolno odpuścić.
Widac ten kto to pisal musi miec swiadomisc lokalnego pisu.
stalowa wola - aktualnue stara dk77 wybudowana w latach 2000 jest dwujezdniowa. Lacznica z S19 jest 1×1. I to wielka kiszka.
Wkrotce beda mieli S74 i jest S19. U marne porownanie.
Opatów - to samo co skarzysko tylko S74
Dodam
Starachowice - sie projektuje. To jest pewne, ze bedzie 2×2. Tam rzadzi pis.
tarnobrzeg - jednojezdniowa w ciagu DW budowana. Dojazd z dk9 jest dwujezdniowy. Przyszla S74 bedzie dwujezdniowa.
mielec - jednojezdniowa. Tak az dziwne, ze Mielec nie jest polaczony z A4.
Prosze nie zaciemniac obrazu.
Zawiercie, Nowy Sacz, wachock, plock, oswuecim tam bede 2×2. Tam sie dalo a tu sukces polowa drogi i 1×1 kokejna droga
Nie odpuszczajcie, na Forum można wszystko, Zaprojektować, wybudować, powymądrzać się nawet gdy się nie ma zielonego pojęcia a chce się zabłysnąć. Tu są wszyscy, pseudo prawnicy, ekonomiści, lekarze, projektanci dróg, wykonawcy, no dalej, ma być dwujezdniowa bo my tak chcemy!
Idiota, chcemy, bo taki jest plan, projekt i decyzja środowiskowa. Jeśli będzie inaczej, to znaczy, że Państwo czyli rząd PiS nas oszuka. Widać, że do niektórych to nie dociera. Może lubią być kiwani na prawo i lewo lub jest im wszystko jedno. Wasza sprawa.
Może miałbyś rację gdybyś nie rozpoczynał posta od podpisu.
Zabolało, co? Porażka nijakiej argumentacji? Wyluzuj, poczytaj o tym projekcie, jest dużo materiałów, nie tylko na forum. Zmienisz zdanie.
Gosc z 08:20 szuka rozpaczliwie dziury w calym. Przyzwyczjony byl do klamstw i obietnic Tuska. Jak to mowil jego prominentny minister że dwa razy obiecać to jak raz zrealizować. Tymczasem PIS w 80% realizuje obietnice więc szlak Was trafia, że i ta może być zrealizowana.
Pis to mega-kłamczuchy i widać że do nich należysz. Nachapałeś się już, że tak ci z nimi dobrze? Czy bezrefleksyjnie przyjmujesz ich każdą propagandową ściemę? Jedno i drugie wysoce naganne.
Patrząc na klepsydry których jest coraz więcej na mieście myślę , że jeden pas wystarczy, a to jest tylko pierwszy etap depopulacji.
Obwodnica ma odciążyć miasto. Tranzyt po jedno czy dwu pasmówce będzie tak samo płynny. Od (Radomia - Skarżyska) do Opatowa jest przeważnie jedno i ruch jest płynny. Natomiast Ostrowiec należy omijać z należytą atencją, powoli i dlatego potrzebne są dwa pasy w jedną stronę, aby podziwiać panoramę i jechać powoli. Jak z węglem. Najważniejsze kto ma sprzedawać, nie czy jest co sprzedawać.
Większość idiotow, wam wystarczy ochlap i klaskacie uszami
To nie bedzie zwykla jednojezdniówka tylko droga o przekroju 2+1 czyli 3 pasy ruchu w ciagu calej drogi. Nawet niektore drogi ekspresowe maja taki przekrój...
Bredzisz, S--ki muszą być dwujezdniowe. Taka ich rola, zaraz po autostradach. Obwodnica Ostrowca w planach jest dwujezdniowa. Ktoś zamierza zrobić inaczej, a ruch przez Ostrowiec corsz większy.
Droga klasy S nie musi być dwujezdniowa. Proszę sprawdzić np. S22 , gdzie jej przebiegu od Elbląga do Grzechotek jest jednojezdniowy, z rezerwą pod budowę drugiej jezdni co napewno nie nastąpi.
Kolejny przykład to S19 obwodnica Kocka jest także jednojezdniową drogą klasy S z rezerwą pod budowę drugiej jezdni, co nastąpi w przyszłym roku.
Do niedawna droga S1 z Podwarpia do Pyrzowic także była jednojezdniowa.
Przekrój 2+1 obwodnicy Ostrowca jest dobry, choć decyzja środowiskowa jest na drogę o przekroju 2+2. Zobaczymy , może jednak będzie budowana w takim przekroju jak jest w decyzji środowiskowej.