kogo interesi kiedy kto jechał.
Kup samochód i nim pomykaj ;) W końcu za rządów Twojego guru mamy eldorado więc pewnie Cię stać, prawda pismen? ;)
najczęściej machalasem .... pismenku.....
Ale przynajmniej wie jak pociąg wygląda i jak się czyta rozkłady jazdy.
Pismen, myśląc pesymistycznie pewnie można założyć że nic z tego nie będzie. Co z tego że Ostrowiec Św. jest stacją przelotową, to jednak nie znaczy że nic nie jest robione. Remontowana jest cała linia nr 25. W Starachowicach np aż huczy , a S-ce są jeszcze mniejszą stacją , a oto plany PKP PLK na najbliższy czas : http://www.plk-sa.pl/fileadmin/Oferta/Regulamin_2012_2013/zalaczniki_1-9_v.beta/P_12-13_Z_5_w_.0.pdf . Dziwi mnie fakt, że PKP PLK wprowadza ograniczenia prędkości na odcinkach, które przeszły modernizację. Tak samo było na odcinku Skarżysko - Radom, gdzie tory w niektórych miejscach są przystosowane do szybkiej jazdy - tam wprowadzane były ograniczenia. Takie same ograniczenia są na odcinku O-c -S-Kam.
A przewozy regionalne nie puszczają składów w stronę Sandomierza, choć mogłyby to zrobić gdyż na szlaku od O-ca do Sandomierza są ograniczenia co wiąże się z wydłużeniem czasu przejazdu gdzie czas przejazdu autobusem byłby atrakcyjniejszy. Drugą sprawą jest cena biletu, albo brak zniżek ze strony przewoźnika. Myślę że TLK San ma szanse na potok podróżnych gdy tylko skróci się czas przejazdu i zmienią się godziny kursowania tego składu gdyż one najwyraźniej dostosowane są tylko dla podkarpacia. Co to znaczy że do sandomierza się nie opłaca ? A do Ostrowca się opłaca? Przed likwidacją połączeń do Sandomierza jeździły potoki podróżnych i dlaczego teraz tak by miało nie być ? Nie jestem pewien ale między peronem 1 a ulicą Zagłoby leżą nowe latarnie, które z pewnością mogą być wymieniane. Tak jak powiedziałem wszystko idzie małymi kroczkami ku lepszemu, mam nadzieję że nowy rozkład jazdy coś więcej wniesie, a nie zabierze bo wtedy bezsensem byłaby ta modernizacja. Dworzec powinien być otwarty gdy będzie więcej podróżnych , tak żeby kasa mogła się utrzymać.
aha i od dziś około godziny 16-17 wprowadzona jest zastępcza komunikacja autobusowa Przewozów Regionalnych ( Ostrowiec Św.- Skarżysko Kam.) z powodu prac modernizacyjnych, a odjazd TLK San jest opóźniony w rozkładzie.
Do Sandomierza nigdy (poza swietami) potoki nie jezdzily i jezdzic nie beda, dopiero zaczepienie o Tbg lub SW mogloby nieco pomoc, ale wymaga to dogadania sie wojewodztw na co sie nie zanosi. Faktycznie o ile zalozyliby trakcje od Rzeszowa do Chmielowa mozna by liczyc na pospiechy do stolicy, ale to daleka perspektywa. A rentownosc kasy przy tej ilosci kursow mocno watpliwa.
pismen, ale linia do rzeszowa też jest , albo ma być robiona i ma być ciągłość Warszawa - Ostrowiec - Rzeszów ;p
Myślę że przyjdzie czas i na elektryfikacje tego odcinka. Czyżby PKP PLK przyspieszyła modernizacje torów w Ostrowcu , bo zaplanowana była na przyszły rok, a teraz prace trwają... Pismenie, myślę że twój czarny scenariusz się nie sprawdzi jednak :)
Nie mam nic przeciwko udroznieniu tego kawalka, tylko jakos nie moge sie doczekac. Sorki, ale za czasow parowozow to nikomu ani tory, ani predkosc nie przeszkadzala a smigalo sie az milo. A teraz PKP poza studentami i fanatykami nie bardzo ma kogo wozic.
Bo pks-y konkurują ceną i czasem przejazdu z PKP, ale wszystko jest do nadrobienia :) Na odcinku Ostrowiec - Skarżysko Kam. na pewno przejazd pociągiem jest korzystniejszy pod względem ceny i czasu przejazdu. Oby tak dalej.