Z Ostrowca jezdzilo sie do Lwowa,Bukaresztu ,Varny , Mangalii , GDZIE TE CZASY ????
Wszystko można uzyskać po modernizacji. Podróż pociągiem po modernizacji linii z Rzeszowa do Warszawy / Ostrowiec miałaby trwać 4 godziny. Natomiast żeby przyciągnąć więcej pasażerów należałoby zmodernizować dalszą część odcinka i zlikwidować ograniczenia prędkości, tak aby czas przejazdu się skrócił do minimum. Wprowadzenie pociągów PR, - pociągów REGIO, tak żeby mogły się zatrzymywać na każdej stacji i żeby mieli do nich dostęp np podróżni z Bodzechowa czy Ćmielowa i innych mniejszych miejscowości. Dodanie jeszcze pociągu TLK w innych godzinach, albo zmianę godzin odjazdu TLK San. No i wzbogacić ofertę przewozową o zniżki na tym odcinku. Słyszałem że PKP PLK ma doprowadzać tory na lotnisko w Rzeszowie. Można także dojechać już na lotnisko w Warszawie , więc zainteresowanie mogłoby być spore.
Konkurencję dla naszej linii robi nam połączenie Warszawa - Lublin - Rzeszów, gdzie od nowego rozkładu jazdy mają wejść 2 nowe pociągi TLK. A siedziba spółki PKP PLK, do której należy Ostrowiec mieści się w Lublinie.
Tez sa przepinki na trasie Rozwadow-Lublin, ale i przepustowosc trasy lepsza i wieksze zainteresowanie podroznych polaczeniem. Minusem trasy przez Ostrowiec jest tez odcinek Skarzysko - Warszawa, jest tam troche ciasno i kolejny pociag niezbyt sie oplaca firmom (tym bardziej, ze i tak czesc jezdzi przez Deblin)
Do Gość z 09:53 - dworzec PKP w Ostrowcu jest zabytkiem, a co do marketów to dość już ich w Ostrowcu, z resztą miałby złą lokalizację. Pismen, ale czas przejazdu przez Dęblin w dalszym ciągu jest opłacalny bo wydłuża się tylko o 20 minut. Prędkość na odcinku Skarżysko - Warszawa i tak jest modernizowana gdzie czas przejazdu się skróci, ale w tym momencie sytuacja na tym odcinku wcale nie jest zła. Sądzę że linia numer 8 jest i tak w lepszej sytuacji jak linia z Lublina do Rzeszowa, dlatego że Skarżysko spełnia więcej możliwości połączeń w różnych kierunkach. Linia Kraków - Warszawa/ Skarżysko i Skarżysko - Przemyśl jest w całości zelektryfikowana, a linia Lublin - Stalowa Wola - nie jest . Ja jednak myślę że Lublin jest nadal podtrzymywany dlatego że zarządza tym Lublin.
niech ktoś to kupi lub wynajmie i otworzy klub nocny z kasynem tego brakuje w oc :)
przecież był plan utworzenia tam izby wytrzeźwień.
PKP chce za ten budynek dwukrotność ceny rynkowej. Ktokolwiek cokolwiek tam otworzy będzie albo bardzo majętny albo niespełna rozumu.
W budynku po dworcu ma byx wreszcie izba wytrzeWien
a kto powiedział, że tam ma być izba wytrzeźwień ?? Dworzec jest własnością PKP, a nie miasta!
Z resztą zostawmy dworzec do celów dla jakich został stworzony ten budynek...
Pewnie od razu zrobić tam izbę wytrzeźwień, a jak będzie możliwość ponownego otwarcia kas i poczekalni dla podróżnych to nie będzie gdzie... Ciekawe co jeszcze nowego, ciekawego wymyślicie, po za tym budynek jest zabytkiem...
kasyno w ostrowcu? klub nocny w pobliżu torów?
Czeka na rozbiórkę ponieważ PKP nie chce już płacić za budynek( nie ważne czy używany czy nie) , ale nie tylko nasza .