Nie wszyscy kierowcy są tacy flejowaci. Znam pana , który jeździ tylko w białej koszuli, ale on to stara gwardia, przedemerytalny.
Czytaj ze zrozumieniem. Pisałem, że nie mówię o ludziach w podeszłym wieku.
Ale piszesz o MPK a MPK nie ma w Ostrowcu Świętokrzyskim
Wszyscy wiedzą o co chodzi. Nie rozumiem po cholere z uporem maniaka każdego poprawiasz.
Dla wielu ludzi ta firma to nadal MPK i pogódź się z tym.
Poza tym mylisz się, MPK jako firma nadal istnieje, obok nowej-starej spółki, która niby jest jej następczynią.
Dla niektórych to jest miła odskocznia po innej firmie - patrz: kolejny "czampion" ostrowieckiego biznesu - PKS. Widzę trochę znajomych twarzy właśnie w dawnym MPK oraz u konkurencji. PKS uparcie rekrutuje kierowców. Proponuję większą wypłatę dla prezia i świty oraz jeszcze bardziej rozłożyć należne załodze należności. Tyle nagród stało w dawnym budynku (obecnie wynajmowanym) a zostało pięć kursów na krzyż. Ot, chichot losu.
ja pitole, no juz całkiem powywracało się w głowach. Teraz kierowców się czepiły. Jak nie przyjemnie sie jezdzi to nie jezdzij, albo nie patrz na kierowce.
W MZK wszyscy powinni płacić za bilety. Mamy tanie przejazdy i nie powinno być ulg dla osób 75+. W dni targo
a ja uważam ,że nie powinno się wogóle płacic. Z podatków powinno się finansować komunikacje miejską to raz a dwa powinno być więcej kursów i tam gdzie komunikacja do tej pory nie dotarła.
Więcej kursów to fakt ale bilety powinny być i skoro już i tak są ulgowe to wszyscy powinni płacić. Jedyny wyjątek to dzieci i nie do 4 a do 6go roku życia. Teraz to w większości jeżdżą sami zwolnieni z opłat za przejazdy czyli 75+.
Obecny consensus w MPK jest zadowalający. Firma i tak dostaje refundacje z tytułu tych ulg.
Problemem nie są ulgi czy stan taboru, lecz mała liczba kursów.