Witam.
Niestety tylko tak mogę ustrzec innych przed tą firmą jak napisać na forum jak mnie potraktowali.
Otóż ponad dwa tygodnie temu zgłosiłem telefonicznie zamówienie na zainstalowanie przez firmę Info Net s.c. internetu w pod ostrowieckiej miejscowości (5km od Ostrowca) Wybrałem Info Net bo sąsiedzi mają od nich internet. Pan oczywiście po ustaleniu warunków instalacji oraz wysokości abonamentu przyjął zgłoszenie.
Instalacja miała kosztować 300 zł a abonament miesięczny 49zł. Więc to nie tanio. W ciągu tygodnia miał ktoś przyjechać zainstalować sprzęt. Niestety po tygodniu nikt nie przyjechał. Po telefonicznym upomnieniu po kilku dniach zjawił się instalator ale po jakimś czasie stwierdził, że jest bardzo słaby sygnał i że muszą coś poprawić na antenie żeby sygnał był mocniejszy i trzeba poczekać ze 2-3 dni. Po 3 dniach oczywiście nikt nie przyjechał. Po tygodniu zadzwoniłem do firmy z pytaniem kiedy ktoś wreszcie przyjedzie, przecież jak mają problem z przyjechaniem na instalację to ile potrwa przyjazd na ewentualną reklamację.
Przecież płącę 300zł za instalację to dużo pieniędzy jak na internet.
A teraz to co usłyszałem od firmy INFO NET S.C. ( nie jest to cytat, ale w miarę bardzo dobrze odwzorowanie tego co usłyszałem)
" TRZEBA TYLE CZEKAĆ BO MAMY JEDNEGO CZŁOWIEKA. W MIEŚCIE MAMY DUŻO KLIENTÓW A NA WSIACH TO SIĘ NIE I TAK SIĘ NIE OPŁACA INSTALOWAĆ. JAK PANU NIE PASUJE TO NIECH PAN IDZIE DO KONKURENCJI HAHA"
Naprawdę szczyt chamstwa! Jak takie podejście do klienta mają ostrowieckie firmy to nie dziwmy się, że mamy takie bezrobocie. Chyba ten Pan prowadził interes za komuny, wtedy mógł tak traktować klientów.
Nie uwierzyłbym, że w dobie tak dużej konkurencji, tak trudnej sytuacji na rynku istnieje firma która ma takie podejście do klienta.
Nie jestem z konkurencji. Jak na tym forum jest przedstawiciel firmy, która świadczy usługi internetowe w miejscowości Bodzechów i może zainstalować internet ok. 512 kB/s to proszę o kontakt.
do telekomunikacji proszę iść , neostradę dadzą szybko i też w takich pieniadzach jak wyżej a i bez kosztów instalacji
tylko że nie ma łącza TP S.A. Jak bym miał to dawno bym miał jakiś orange freedom lub coś podobnego.
A to jest jakiś problem założyć łącze ?Zgłaszasz do Tepsy lub Netia o łącze i czekasz na odpowiedź.A te wszystkie info-coś tam to o kant du..py rozbić ;)transfer żałosny,technicy z wiedzą informatyczną na poziomie dziecka-neo.Tylko duży operator TPSA lub NETIA na naszym terenie
ale za utrzymanie łącza trzeba płacic
Chciałam Ci jeszcze podpowiedzieć, że możesz wziąc net z Netii bez konieczności posiadania stacjonarki czy brania tel. Sam internet. pierwsze 3 miesiące sa za 1 zł.
Ja mam net z Info i jestem bardzo zadowolona :) Natychmiast poprawiają usterki, sygnał jest mocny. A tak na marginesie to mamy dostępnych tyle ofert na rynku, że zdecydowanie jest w czym wybierać. Plus, Play, Orange, Netia, TP itd. Jeśli Info Ci nie odpowiada to idź do konkurencji. Poza tym z tego co wiem to oni naprawdę mają chyba tylko ze dwóch chłopaków do instalacji więc się nie dziwię, że najpierw chcą załatwiać miasto a potem w drugiej kolejności obrzeża. Może konkurencja będzie szybsza.
A co to za wioska, jesli moge wiedzieć? wschod, zachod, polnoc, poludnie od Ostrowca?
A co to za wioska, jesli moge wiedzieć? wschod, zachod, polnoc, poludnie od Ostrowca?
W Bodzechowie mata przeciez łoncza internetowe to jaki problem sie podłonczyć ?
Aaaa wróciłeś już że szkoły? to do lekcji,a nie głupoty wypisywać.
jest jeszcze Fast Net,blokowe, Netia, TP...
Szanowny _mgr_inz29
Trochę przesadny post, nie do końca prawdziwy no i rzecz podstawowa: fora nie są od dawania sobie upustu, bo coś nie poszło po naszej myśli i trzeba trochę dłużej poczekać. Możemy się zastanowić nad potraktowaniem tej wypowiedzi jako działanie na szkodę firmy, ale na razie ustosunkuje się tylko do zarzutów.
Po 1. Podstawowa instalacja nie kosztuje 300zł tylko 199zł.
Po 2. Cytat jest naprawdę przesadzony. Tak samo wielu Abonentów mamy w O-cu jak i okolicy. Co do instalowania na "wioskach", jeśli mamy zasięg sieci to podłączamy, choć nie jesteśmy w stanie dotrzeć w każdy zakamarek, podobnie jak sieci komórkowe. I fakt, że dla 1 osoby obecnie nie opłaca się inwestować w stację bazową. Pracownik wspomniał owszem o poszukaniu konkurencji, po tym, jak Pan zaczął mu ubliżać.
Po 3. Te 7 dni oczekiwania na instalację to czas orientacyjny (i dotyczy dni roboczych), uzależniony od ilości innej pracy, warunków atmosferycznych, dostępności sprzętu i wielu innych czynników. Zawsze przy zgłoszeniach informujemy klientów, żeby czekali na kontakt od montera na umówienie wizyty. Pan się nie mógł doczekać i po kilku dniach zadzwonił. Pracownik wcisnął wizytę w terminarz poza kolejką. Niestety na wizycie (w miniony piątek) okazało się, że sygnał jest za słaby i podjęto decyzję o odmowie instalacji. Kolega poinformował Pana, że być może uda się podłączyć do sieci jeśli przestawimy stacje bazową w ciągu kilku dni (!roboczych!) i że będziemy się kontaktować w tej kwestii. I na ten kontakt należy czekać. A że Pan dzwoni 3 dnia (tj. dzisiaj z rana, a nie po tygodniu jak wspomina) ubliżając przy tym pracownikowi - to nie jest chyba dobry sposób na załatwienie czegokolwiek.
Zgłoszenie chęci podłączenia się do naszej sieci nie jest do niczego zobowiązujące do czasu wykonania instalacji i podpisania umowy. A skoro nie może się Pan doczekać, proszę poszukać alternatywy.
W pierwszej kolejności obsługujemy obecnych klientów i rozwiązujemy wszelkie problemy u nich, a w miarę wolnego czasu dopiero później zajmujemy się instalacjami (w tym trudnymi). Jeśli Pana taka polityka denerwuje, proszę poszukać innego dostawcy lub czekać cierpliwie na kontakt. Jeśli będziemy mogli już podłączyć w tym rejonie, być może się skontaktujemy z Panem, choć w chwili obecnej po sposobie w jaki potraktował Pan pracownika i firmę, zastanowię się nad tym, żeby uniknąć takich zajść i tego typu postów na przyszłość. Może okazać się, że w niedzielę wieczór coś przestanie Panu działać i nikt nie naprawi tego w ciągu 15 minut, a w poniedziałek z rana będą piękne wiązanki na forach i tel. pod naszym adresem.
Z poważaniem
Maciej Sindalski
Oło matko aleś się rozpisoł,widać ze cłek ucony,widać.
Muszę powiedziec,że ja równiez nigdy nie miałam zadnych negatywnych relacji z firmą Infonet.Jesli coś nie działa, to według mnie panowie reagują bardzo szybko.Wystarczy jeden telefon.No , ale może ja nalezę do tych cierpliwszych?:P
Mam internet u nich od 3 lat i jakos nigdy nie mialam z nimi problemow, wrecz przeciwnie! Solidna firma, jesli zglosze jakas usterke to w szybkim tempie jest to naprawione. Wczesniej mialam internet z dwoch innych firm i sie na nich zawiodlam a InfoNet godny polecenia
Ja też polecam INFO NET
Super firma internet szybki nigdy nie miałam problemów.
Pracownicy bardzo uprzejmi i można sie z nimi dogadać
Gdy jest jakis problem to bardzo szybko reagują
Polecam naprawde z czystego sumienia :)
Pozdrawiam Firmę INFO NET:))
a jak z ping-iem?