hurtownia internetowa z Wólki kosowskiej to dno ,odradzam wszystkim ,ale w zyciu trzeba próbowac,ja sie sparzyłem ,teraz uderzam na dalsze łowy w inne rewiry ,bo z hurtowni internetowej przyslo ci 60% tego co sprzedarz i 40% tego drugiego i nie masz wyboru że jedno bierzesz a drugie nie, no to sobie policz ,kupno przez internet tak ale gdzie indziej, tam gdzie nowy klient to zysk a klient wracajacy to ciągly zysk ,tak jak mi powiedziano w innej hurtowni internetowej
Jak ktoś nie potrafi poprawnie się wysławiać to nic dziwnego ŻE NIE POTRAFIŁ SKOMPLETOWAĆ SOBIE DOBREGO ZAMÓWIENIA. JA WŁAŚNIE JESTEM PO DOSTAWIE Z HURTOWNI INTERNETOWEJ I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA TOWAR ZGODY Z TYM CO ZAMÓWIŁAM A TO CZEGO NIE BYŁO TO DZWONIONO Z INFORMACJĄ ŻE TEGO TOWARU NIE MA I CZY WYRAŻAM ZGODĘ NA TO ABY ZASTĄPILI TO PODOBNYM PRODUKTEM. Towar w 48 godzin po zamówieniu miałam na miejscu tak więc nie wiem dlaczego ktoś wypisuje takie bzdury.
witam ja również przyłączam się do opinii poprzedniczki do mnie również dzwonili i pytali o zamiennik NIC NA SIŁĘ ogólnie paczka szybko nadana ja polecam
witam! mam pytanie a jak u Nich jest jesli chodzi o 50zł ktore trzeba wyslac, zeby otrzymac zamowienie, jesli jest sie u nich nowym klientem i robi sie 1 zamowienie? Tez placiliscie to podczas 1 swojego zamowienia u nich?
A mogę prosić link do strony?
Zgadzam sié w pelni !!! Otrzymalam towar odbiegajácy skladem , kolorem a nawet nazwá producenta bez uprzedzenia , mozliwosci rezygnacji bádz zmiany zamówienia . Na maile nie odpowiadajá , a zwrot towaru na Twój koszt. To sié nadaje do Rzecznika Praw Konsumenta , oszustwo ! FAKE
U mnie nie było problemów. Co zamówione to było i jakie być powinno. Może to kwestia firmy?
Ja rowniez jestem bardzo nie zadowolona.Zamawiam kilka razy do Niemiec.Dostalam inny towar bez pytania,rowniez uszkodzony i brak jakiej kolwiek reakcji,jeszcze mi do dzis nie oddali reszty pieniedzy,ktore zostaly na koncie.O Reklamacji nie ma mowy absolutnie.Dobrze bylo pierwszy i drugi raz,za trzecim iczwartym razem coraz gorzej.Poinformowalam ich ,ze zglosze to Rzecznika Praw Konsumentow i to tez ich nie interesuje.Telefonow tez nie odbieraja jesli wiedza,ze chodzi o reklamcje.!!!