35 520,50 w roku 2020, 19 557 w roku 2019, 29 520 – zł w roku 2018, 29 520 zł – w roku 2017, 14 760 zł – w roku 2016, 4 428 zł – w roku 2015 i 4 428 zł w roku 2014 – tyle na promocję w lokalnych mediach w ciągu 6 lat wydał Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Św. W sumie 137 733, 50 zł. Co więcej najwięcej środków wydatkowanych było w 2020 roku, który w Polsce upłynął pod znakiem pandemii koronawirusa. Czy w dobie mediów społecznościowych promocja tego typu instytucji w lokalnych mediach jest potrzebna i jakie korzyści przynosi tym, z myślą o których powstały Powiatowe Urzędy Pracy?
Dziś w obiektywnym RO równie obiektywny redaktor Bart mówił, że szczepienia sie ślimarczą. Nigdy nie powiedzieli, że Polska jest w czołówce państw UE o największej liczbie wyszczepień, o czym kilka dni temu mówiła Ursula von der Leyen. Ale PIS im nie płaci.
Lokalna michnikowska szczujnia tak ma gościu 10:04. Obiektywność to oni znają z opowiadań co najwyżej.
Redaktor Bart krytykuje tylko tych, których krytykuje GW i OKOpress:))
Wolne media :)