Gaz ma dojśc do 3,50 tak promuja ekologię ,wyrównuja do unii tylko nie zarobki.Ciekawe kiedy ta petla peknie?ile jeszcze ludzie będa to wytrzymywać?w ciągu roku gaz poszedł o tyle w góre ile wczesniej przez kilka lat.Poco ta unia trzeba było z ruskimi trzymac i było by dobrze i praca
Jeżdżę samochodami zasilanymi gazem od 2001 roku i nigdy nie miałem problemu z instalacją. Począwszy od instalacji I generacji po instalacje sekwencyjną. W ciągu 10 lat ze cztery razy byłem na regulacji gazu tak zwanej obowiązkowej (użytkownicy wiedzą o co chodzi). Przeważnie instalacja zwracała sie po około roku uzytkowania (dokładnie 7-10 mieś). Ostatnie dwa razy montowałem u tego samego gościa i jestem zadowolony (nie napisze u kogo, bo uznacie to za reklame). Polecam Instalacje gazową.
PS benzyna też zdrożeje.
Gościu 18:44 jak masz kiepską instalację to może i tak jest jak piszesz. Ja zakładałem swoją sekwencję 4 lata temu i do tej pory żadnych regulacji nie musiałem robić. Raz tylko wymieniłem filterek od gazu ale to norma również przy benzynie, od tego są filtry. Czasami warto wydać troszkę pieniędzy na początku i mieć spokój niż później psioczyć, że instalacja gazowa jest beee. Mimo, tego, że cena lpg wzrosła i tak mi się opłaca jeździć.
a zbiornik nie ma czasem 10 lat legalizacji....???
Ciekawi mnie jaki masz samochód florek,co to za reduktor za 600 zł i pojedyńczy wtrysk za 460 ,twoje auto ma 600 koni że takiego osprzętu potrzebuje,ja do a4 2.8 v6 reduktor mam za niecałe 300 zł i komplet 6 pojedyńczych wtrysków(nie na listwie po 3) nie kosztowały w sumie 460 zł wiem bo sam części do instalacji w hurtowni w skarżysku kupowałem,a auto ma prawie 200 koni więc instalka musi być trochę wydajniejsza niż do 4cylindrowego auta.Jakieś kosmiczne ceny przedstawiasz.
Z 90 lat przynajmiej solidne a nowe rozpadaja sie po kilku latach niestety i sa kosztowne w eksplatacji
@nie wyborca - ja dla odmiany mam mieszane doświadczenia z samochodami z instalacją gazową. W firmie użytkujemy ople, fiaty i skody z instalacją gazową.
Ople starsze, z lat 2002-2004, instalacja "dorabiana", sprawują się nieźle.
Niestety, fiaty i skody, zakupione z firmową instalacją gazową, przysparzają wielu kłopotów, pomimo serwisowania ich w autoryzowanych serwisach. W zasadzie nie ma miesiąca, by każdy z tych wozów nie zaliczył warsztatu w związku z problemami z instalacją.
Przy takich cenach lpg to sie nioplaci zakladac instalacji i jezdzic na gazie bo roznica jest ok 5 -10 zl max