„Dramat”, „fatalne”, „zwyczajnie mi się nie podoba”, „ten projekt nie trafia w moją estetykę”, „ciekawe jak długo ktoś myślał nad takim logiem”, „jakie miasto, taka kultura” – to tylko niektóre z komentarzy mieszkańców Ostrowca Św., jakie wywołała prezentacja logotypu Ostrowieckiego Browaru Kultury, zaprojektowanego przez Proszki Studio Graficzne z Ostrowca Św. I choć system identyfikacji wizualnej gminę Ostrowiec Św., a tym samym jej podatników, kosztował 8 tysięcy złotych, a o gustach się nie dyskutuje, to do logotypu lizaka Chupa-chups zaprojektowanego przez Salvador-a Dalí mu niestety daleko
Praca na poziomie artysty ze szkoły podstawowej.
To logo to jest kwintesencja tego co sie dzieje w Ostrowcu Św. Niestety tlumaczenia państwa "projektantow" do mnie nie przemawiają. Do kazdej rzeczy można dorobić ideologię. Szkoda, że miasto nie skorzystalo z usług profesjonalnej firmy, z doświadzceniem i przede wszytskim bogatym CV. Jeśli jedynym argumentem za wyborem tego studia graficznego jest to, ze polecił ich radny miejski z KWW - to chyba osiągnelismy szczyt absurdu. Teraz wszystko będzie już jawnie po znajomości?
Kasa się zgadza wszyscy są zadowoleni a do krzaczków przyzwyczaimy się! Jak to się mówi ważne ze wszystko zostaje w „rodzinie”
Ważne, że wódz zaakceptował i jest dumny:)
Ileż można się ukrywać za jakimiś przetargiem czy konkursem?
Więcej niezależności dla samorządów ....!!!
Wstyd dla Browaru i miasta.
Macie błąd w artykule: nie "topografia", tylko "typografia" :)
Dokładnie tak gościu 11:10 powstaną księstwa dzielnicowe i bedą rządzić książęta i książątka.
Fantastyczna praca. Nowoczesny dizajn. To zrozumiałe że niektórzy - ci mniej zapoznani ze sztuką nowoczesną - mają problem z tą pracą. Ja się na tym znam i określiłbym ten napis krótkim acz treściwym - ma "to coś".
Długo na tym wpisem mysłałeś forumowy idioto 12:51?
"To coś" jest po prostu kuflem:)))
To nie jest kufel, to nie ma żadnego uzasadnienia. bazgroły i tyle do których dorobiono ideologię. Troche sie na tym znam i wystarczyło popatrzeć na inne projekty ludzi, korzy robia to od zawsze. Logo nie polega na tym, ze ma być modne i na chwile. Ma być ponadczasowe, bo trendy się zmieniaja, a logo pozostaje na lata. A to jest nawet wstyd komuś pokazac. Zniszczyli tym cały obiekt.
A co ty chciałeś, Salvadore Dali?