20 664 zł tyle, zgodnie z przesłanymi nam fakturami zapłaciła w 2022 roku Miejska Biblioteka Publiczna w Ostrowcu Świętokrzyskim za materiały promocyjne, informatory, reklamę w lokalnych mediach. Wśród kontrahentów pojawiają się tylko dwie firmy: Effect Studio Company i Lokalna Grupa Mediowa Agnieszka Cybulska.
Patologia
"W zestawieniu pojawia się Effect Studio Company i Lokalna Grupa Mediowa Agnieszka Cybulska."
Dziwne, że dla każdego z podmiotów pojawia się comiesięczna, stała kwota 1599 zł brutto.
A to jest tylko z jednej instytucji jaka jest biblioteka. Poczytaj więcej artykułów na ten temat na naostro.info zobaczysz jaka jest tego skala!
https://mapa.targeo.pl/6611158101/nip/firma
To nie jest ten sam człowiek?
Właśnie teraz biblioteka ma aucyje w radio Ostrowiec. Ciekawe ile za nią musiała zapłacić?
Zapytaj. Masz do tego prawo.
Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskiej w Michniowie.
To jest patologiczne, że media, które powinny informować mieszkańców o wydarzeniach kulturalnych, pobierają opłatę od instytucji non profit - czyli nie zarabiających. Normalnie jest to tak, że dane medium stara się pozyskać info od instytucji, żeby je podać widzom m.in dla pozyskania ich większej liczby, przez co będzie miało droższe reklamy.
Np. ro rzadko kiedy podaje co się dzieje w OBK, natomiast w gminach ościennych często.
Pora z tym skończyć.
Jeszcze kilka takich artykułów o kwotach wydawanych na promocję w spółkach miejskich i innych instytucjach miejskich, i dowiemy się ile przytula biedna Agusia
Podobno za odpowiednie pieniądze można być we trzech miejscach jednocześnie!
U nas media utrzymują się z jedynie z UM i Starostwa za darmo nic nie napiszą.Wiadomo Cybulska i Ostrowiecka.Wiadomo która władza przy korytku to cacy.
Kampania wyborcza w pełni zobaczymy czyje plakaty wyborcze pojawia sie w przestrzeni ?
Ciekawe czy relacje z dożynek Pani Cybulski i jej telewizja lokalna zrobi za pieniądze w ramach promocji miasta i powiatu lub MCK a może jeszcze innej instytucji powiatowej lub miejskiej??? Jeżeli tak jest to niech w swoich wiadomościach nie zapomni poinformować swoich telewidzów że ta reakcja powstała za pieniądze ponieważ taką informację należy się tym którzy to oglądają szczególnie osobom starszym. Nie wolno telewidzów wprowadzać w błąd.
Zapomniałeś o dniach Starachowic? Tam też przecież byli!
żeby wiedzieli na co idą ich podatki