Dwa podmioty powtarzają się regularnie w przesłanych do naszej Redakcji fakturach dotyczących usług medialnych, redakcyjnych, prasowych, informacyjnych i promocyjnych zleconych w 2022 roku przez Muzeum Historyczno-Archeologiczne w Ostrowcu Świętokrzyskim. Są to: Lokalna Grupa Mediowa (do 07.2022 Effect Studio Company) i DLF Invest Sp. z o.o. Jakie inne podmioty świadczyły usługi dla Muzeum i jaki był ich koszt?
To jest prawdziwe lokalne KLIKA&COMPANY:)
Każdego tak doją?
Chodzi o to muzeum w Krzemionkach ?
Znowu te same media się pojawiają. Mnie zastanawia co to jest za firma to Effect Studio.
No tak. Przecież muzeum mogło się reklamować w jakimś innym ostrowieckim radiu i innej ostrowieckiej telewizji ;)
Po co w ogóle reklamuje się w Ostrowcu?!?!?!
Yyy. Przecież Radio ma zasięg na kilka sąsiednich województw. Dodatkowo działa w internecie, więc tu zasięg jest ogólnopolski.
Telewizja działa tylko w internecie, więc z założenia ma zasięg w całym kraju i poza nim.
Powinni skorzystać z ogólnopolskiego radia, a nie lokalnego, to samo z telewizją. A nie w kółko te sam podmioty i to jeszcze o dyskusyjnych zasięgach.
A mnie najbardziej rozbawił ten przewodnik. Szkoda, że banery reklamujące Krzemionki nie są wielkości tych reklamujących „atrakcje” z Bałtowa. A może komuś to na rękę?
Sam jesteś "dyskusyjny". A ogólnopolskie radio to 10x wyższy koszt. To ma wystarczająco duży zasięg. Dużo Polonii ostrowieckiej też go słucha za granicą. Poza tym polecam naukę czytania ze zrozumieniem. Internet ma zasięg globalny.