A Cieslak z Pis to buduje ten zaklad pod Ostrowcem co obiecal przed wyborami?
A co z tymi mieszkaniami. Nie ma się czym chwalić ?
to co z samochodami:
"Jesteśmy dziś gotowi, żeby je wyprodukować, ale nie chcemy ich produkować po to, żeby stały na przyfabrycznych placach" - powiedział Sasin.
to towarzystwo coraz bardziej mnie zaskakuje :D
A Duda prezydentem RP Jedyny wiarygodny.
Tępić opozycyjnych zdrajców narodu polskiego należy!!!!
Ruszyła właśnie inwestycja o której było wiadomo już kilka lat temu a która zabije obsługę wielu promów, przynajmniej w tej części Europy.
Po 12 latach od powstania projektu, w końcu rusza budowa jednej z największych inwestycji w historii Europy, a nawet ludzkości. Odmieni ona nie do poznania na lepsze podróże po Europie.
Pod cieśniną na Bałtyku powstanie najdłuższy na świecie tunel drogowo-kolejowy, który połączy Danię z Niemcami. O kilka godzin skróci on podróż z Polski czy Niemiec do Szwecji i Norwegii. Tunel powstanie pod cieśniną Fehmarn Belt, między niemiecką wyspą Fehmarn a duńską wyspą Lolland. Koszt realizacji tej inwestycji oszacowano na ok. 7 miliardów euro.
Konstrukcja tunelu ma mieć ok. 42 metry szerokości i 18 kilometry długości, z czego 17,6 kilometrów będzie przebiegać pod wodą. Tranzyt pojazdów będzie przebiegał czterema pasami ruchu, natomiast dla pociągów przewidziano dwutorową linię kolejową. W tunelu samochody będą mogły poruszać się z prędkością do 100 km/h, a pociągi do 200 km/h.
W tej chwili, aby przeprawić się samochodem przez Fehmarnbelt, trzeba skorzystać z promu. Taka podróż nie należy do najprzyjemniejszych i szybkich, gdyż oczekiwanie na prom potrafi trwać godzinę, a sama podróż kolejne 45 minut. Nowy tunel pozwoli skrócić czas podróży do ok. 10 minut samochodem i 7 minut pociągiem. Tunel skróci też połączenie drogowe pomiędzy Europą Środkową i Szwecją o aż 160 kilometrów.
AAle za to jakie piękne wałki odstawiają