Wystarczyło - wzorem innych miast - pozwolić na karty prepaid doładowywane przez ten ich portalik dowolną metodą lub bezpośrednio w punkcie. A jeśli ktoś by odczuwał potrzebę posiadania karty imiennej, mógłby odstać swoje i takową wyrobić. Robienie czegokolwiek w tym mieście = przewały i niekompetencja.
na Slasku hakerzy juz buszowali w takim systemie przez miesiąc i brali dane jakie chcieli które później będą dostępne w czeluściach Internetu i wykorzystywane do brania kredytów. W świetle ostatnich wydarzn w tym miescie chyba mozna podejrzewać kto zarobił na wprowadzeniu tej karty i pewnie nie tylko "dyszke"
Może chodzi o dane osobowe.
Jeszcze żeby te autobusy jeździły o normalnych godzinach. Kończysz pracę o 16tej i czekasz półtora godziny na ostatni tego dnia kurs. To jakaś kpina.
I już oficjalnie, porażka projektu odtrąbiona. Jednak miasto nadal brnie w ten głupi pomysł.
Może zamiast karty, klasycznie, opaski na ramieniu.
Ależ jest sukces, kilka tysięcy osób ją wyrobiło. I mają z tego tytułu korzyści. Teraz czas na mądrą komunikację, częste kursy, więcej linii i mniej dublowania się tras. MZK, do dzieła! Macie potencjał, który trzeba wykorzystać.
Ale 5 tys danych osobowych spółka MZK zebrała z Ostrowca i powiatu
Zgoda na przetwarzanie danych podpisana?
No można np zmonetyzować udostępniając firmom sprzedającym garnki na prezentacjach.
Data urodzenia, miejscowość, numer telefonu.
Taka firma pewnie chętnie odkupi taką bazę za kilkanaście złoty od kontaktu
Ale odleciałeś... W UM już są nasze dane. Wyrobienie karty ma za zadanie tylko je potwierdzić.
Oczywiście, że w UM mają twoje dane. Ale do tej pory nie mieli zgody, żeby tymi danymi handlować. Teraz już mają jak chcesz mieć żniżkę na publiczny autobus miejski.
Nie masz pojęcia o czym piszesz. Handlowanie danymi przez UM lub pod jemu podległą spółkę? Zarzucasz im działania z kodeksu karnego, wiesz?
00:58 otwórz własną firmę przewozową i pokaż klasę,a nie tylko narzekasz. Każdy poucza innego,aby nie siebie to dopiero kpina.
Ha, to jest myśl.
W pierwszej kolejności nastawił bym taką firmę na potrzeby klienta.
Myślę że to już by zrobiło dużo. Tylko są inne przeszkody jak sprzęt i przeszkolenie, których nie przeskoczę. To większy problem niż mieć już tabur ale nie wiedzieć jak ogarnąć potrzeby tych którzy chcieli by korzystać.
Zeby dostac karte trzeba najmniej 2i pół godz stac .Emeryci z grupa stoja bo takich tam najwiecej marudza ze powinni miec darmowe przejazdy calkowicie za darmo bo w innych miastach tak jest zrobione.Jedna pani wszystko robi odpowiada na pytania ,przyjmuje wnioski ,zasila karty,ksero robi.Paranoja Panie Górczynski jakbys Pan tam był co ja stalam to na wozie z gnojem zostalbys wywieziony przez tych ludzi w kolejce .I jeszcze za te korki na miescie i jedna droga czynna przez Jana Pawła.
E tam. Dewotki se lubia postac w kolejkach
Pod koniec 2024 już korków nie będzie.
Nowe rozwiązania drogowe, szersze skrzyżowania, nowe sygnalizacje, nowe ronda, most, dwujezdniowa droga aż do ronda z Okólną. Będzie nowocześniej, sprawniej i oby bezpieczniej.
Jasne. MZK zacznie jeździć w rozkładzie zrobionym pod ludzi itp. Bajdurzenie rodem z KWW. Kiedyś się dupy odkleją od stołków i trzeba będzie się zająć uczciwą robotą. Chociaż nie - znając historię tej mieściny napisaną przez układ tworzący ją od 1989 roku - niektórzy wylądują na ciepłych posadkach w spółeczkach miejskich albo w Ćmielowie :)