To jest dobre pytanie ale myślę że człowiek chce to robić co lubi i umie i przez długie lata zdobywał doświadczenie zapewniał dobry poziom świadczenia pracy mimo słabej jakości narzędzi w postaci autobusów człowiek zajął się pracą i tak to schodzi a zarządzający to z patronem wykorzystują ale czas to zmieniać dobra praca dobre autobusy dobre wynagrodzenie wszystko musi grać
Nie będzie grać dopóki kierowcy się nie sprzeciwią niskim płacom.
Są grupy zawodowe chodzące na zwolnienia lekarskie w takich przypadkach.
Tak tylko przypominam. W takiej firmie nie przyjdzie dziesięciu do pracy i już będzie widać efekty, a pauzować zawodowy kierowca musi - nikt go z domu nie ściągnie.
Do 07:58
Zrobienie prawa jazdy kategorii D plus kwalifikacje na przewóz osób, to niemały wydatek. Nie jest to 1000 czy 2000 tysiące złotych,tylko ponad 10 tysięcy złotych ze wszystkim aż do otrzymania prawa jazdy do ręki,to nie to samo co pracownik ochrony z orzeczeniem niepełnosprawności. Dużo osób jest w błędzie myśląc, że praca kierowca autobusu to lekka praca,bo nic nie robi tylko siedzi i jeździ od przystanku do przystanku. Po to człowiek sobie podwyższa różne uprawnienia,aby nie tyrać za najniższą krajową,lecz za godziwe pieniądze. Tu w Ostrowcu jest zmowa januszy ostrowieckich biznesów i jak tak dalej będzie, to sami sobie będą pracować za miskę ryżu. Chcąc mieć dobrych pracowników,trzeba dbać o nich i odpowiednio wynagradzać.
Skoro podwyższasz sobie uprawniania w kiepsko płatnej pracy i wciąż nie masz podwyżki po podwyższeniu uprawnień, to pora zrewidować swoje podejście.
Bez czekania trzydzieści lat na zmianę.
12:04 a co żeś się uczepił tych 30 lat? Ty myślisz, że tu tylko z jedną osobą piszesz? Jeśli tak, to zrewiduj swoje zdrowie psychiczne,bo coś nie halo pod deklem.
Do debili narzekających na swoją słabo płatną pracę, do której zrobili bardzo drogie uprawnienia i oczekujących nie wiadomo czego.
Nie pasuje, to się zwolnij, a nie podwyższaj uprawnień do pracy, która jest słabo płatna i w niej siedzisz, bo się boisz czegokolwiek zmienić i oczekujesz, że nie będziesz tyrał za grosze, bo jesteś kierowcą autobusu w małym mieście. Będziesz.
Zryty masz dekiel i gdzieś mam twoje chore fantazje. Ty możesz tylko pogrzebać sobie w gaciach,na tyle cię stać,a nie dyktować i mówić innym co mają robić i jak żyć. Cwaniak w necie pipa w świecie,jak to pisało w którymś wątku. Zapewnie tyczy się ciebie pipo.
Gówno wiesz o mojej pracy i kim jestem, odnośnie uprawnień napisałam ogólnie o kosztach debilu. Lecz za głupi jesteś aby to zrozumieć. Tyle w temacie debilu.
Cieszy mnie taka reakcja, bo widać, że moja odpowiedź była trafna, dobrze wycelowana.
Zwróć proszę uwagę, że nie zawierała ona żadnych prób dyktowania, kto co ma robić. Jedynie ocenę postępowania i jego motywów.
Wyzywanie od debili naprawdę nic nie zmieni. Kierowcy autobusów zarabiają mało, a oczekują dużych zarobków za swoją pracę. Dodatkowo inwestują w uprawnienia. W te same uprawnienia, na które nie ma popytu za takie pieniądze, jakich oczekują.
To nielogiczne.
To tyle. Nie ma się na co obrażać ani pluć na rozmówców. Zarabiacie mało i tak będzie.
Jaką szkole trzeba skonczyc zeby byc kierowcą?.
Przecież można się przekwalifikować.
No oczywiście, że można, trzeba tylko chcieć.
Do 15.59 -Zarząd i Prezes brał 10 w górę, a mówię o kierowcach " wybranych" tyle potrafili wyciagnąć. Czytaj ze zrozumieniem, nie każdy zwykły kierowca z lini lokalnych.
Jeżeli dobrze przeczytałeś to tam napisałem o pociotkach i pupilkach, ty ubrałes w bardziej cywilizowane słowo wybrani kierowcy co nie oznacza że w PKS nie klasyfikowano pracowników ze względu na kumoterstwo lub jak w ubiegłych a nieodległych czasach ze względu na przynależność partyjną lub organizacja ORMO lub z prostej przyczyny że był z tej samej wioski co kierownik ,majster ,brygadzista , czy dyspozytor .albo po prostu z rodziny lub polecony przez zaufanych i krąg się zamykał.to Teraz to się zmieniło bo nie ma pieniędzy dla pracowników i rodzina się rozpadła
.