Niestety nie zrobiono wind. Ludzie z cìężkimi bagażami raczej będą na dziko przechodzić dołem pod kładką.
90 procent pasażerów chodzi od strony miasta.
Dworzec jest położony na pustkowiu.
To napisz do urzędu miasta, że 90% chodzi od Żabiej, niech skończą kładkę należną do nich i niech podjeżdża autobus na dworzec, bo to chyba jedyne miejsce w Europie, gdzie nie można się dostać autobusem na dworzec.
Przejście na peron, ale nie z peronu? Przejście w jedną stronę???
Z dworca, czyli z poziomu gruntu ma być jakieś dojście dla osób na wózku. Bo przecież, na kładkę nie wejdą. Taki pomysł. Przy tej liczbie pociągów to tak kładka potrzebna jak dziura w moście. Dawniej na większych stacjach były szlabany dzwonki i było ok.
To tylko i wyłącznie wina pkp plk. To oni nie chcieli przejścia podziemnego, a na stacyjkach o mniejszym natężeniu ruchu kolejowego robią. To pkp plk nie widziało potrzeby budowy wind czy ramp. To pkp plk nie chce remontować dworca, peronu nr 1, odcięli przejście z kładki do dworca, nie chcą remontu chodników i zrobienia porządków wokół dworca. To ich własność, ale nie i już.
Czy " miejska" część kładki od ul.Zagłoby jest już otwarta?
Na peron, ale brak wind czy chociaż podjazdów, szyn dla wózków, to kpina ze strony pkp i miasta.
Czy to tak ma wyglądać ? Nie domalowane stopnie schodów ,brak zjazdów dla wózków! To tak wygląda modernizacja, remont!
Kładka nieskończona, torowiska niezmodernizowane, 2 wiaty, brak wind i niechęć do remonyu dworca. Oto pisia nieudana inwestycja. Nie było otwarcia, nie było kamer, nie było polityków z pisu.
Ojta. Nie zawali się. Farbę zdarli i pomalowali, nawierzchnia kładki pomalowana jakąś farbą już się w wielu miejscach łuszczy. Zapomniałeś napisać, że wyremontowali kawałek bocznicy na którym IC stawia swoje składy. Mnie zastanawia czy przypadkiem PKP nie chce reaktywować linii do Sandomierza (w Bodzechowie i Ćmielowie robią przystanki). "Witos" zatrzymuje się w Ostrowcu i Sandomierzu.