Ktoś może wie, czy oprócz mało spójnych informacji na Facebook, gdzie jednak nie każdy zagląda, mieszkańcy mają okazję zapoznać się z programem imprez kulturalnych i sportowych w sposób pewny i spójnie zorganizowany?
Widać na zdjęciach kiepską frekwencję, ale skąd mamy wiedzieć o koncercie zespołu np. Shashamane, który odbył się 25.VI.2022 w Parku Miejskim?
Gdzie były jakiekolwiek informacje z odpowiednim wyprzedzeniem?
https://tiny.pl/9z3r8 - tutaj widać publiczność na tym koncercie.
Myślę , że słabo informują o wydarzeniach w mieście. Dopiero po fakcie dowiadujemy , się że cos było.
He? Na stronie wyżej masz kalendarium i aktualności, a tam zawsze i wszystko z wyprzedzeniem. Wystarczy śledzić.
https://ostrowieckibrowarkultury.pl/kalendarium/ - bardzo się poprawiło.
http://mosir.ostrowiec.pl/index.php/kalendarz - tu MOSiR.
https://www.facebook.com/events/740904790680318/ - to wydarzenie jest tylko na Facebook.
Na stronie https://ostrowieckibrowarkultury.pl/kalendarium/ - NIE MA ani słowa.
Tak to się poprawiło.
https://ostrowieckibrowarkultury.pl/kalendarium/?data=2022-07 - masz tutaj cokolwiek o festiwalu Wielki Ogień, który będzie za dwa tygodnie?
https://www.facebook.com/KulturaOstrowiec/photos/a.1722216981164144/5578571912195279/ - na Facebook jest.
Wielki Ogień od początku istnienia ma swoją stronę.
http://www.wielkiogien.ostrowiec.info/
Mnie chodzi o spójne, dokładne, rzetelne informowanie z odpowiednim wyprzedzeniem na jednej stronie.
Kto ma czas na przeglądanie kilku stron, kilku profili na FB?
Jestem zdania, że skoro mamy browar, to możemy mieć i informację, która jest podana w sposób, który zapewnia dotarcie do niej przez jak największą liczbę zainteresowanych.
Stronę http://www.wielkiogien.ostrowiec.info/ można przecież podlinkować na oficjalnym kalendarium browaru.
Marketing i reklama OBK nie istnieją. Jak się wejdzie na FB, to czasem coś wyskoczy. A nie każdy cały czas go przegląda lub go posiada. Poza tym cisza. Gdyby nagłaśniać wydarzenia i imprezy w Ostrowcu, myślę, że było by dużo, dużo ludzi więcej i nie tylko Ostrowczan.
Sama instytucja jest znana z tego, że jest nowa i wspaniała.
Kalendarz na stronie się poprawił.
Ale daleko temu do porządnego informowania o wydarzeniach kulturalnych.
Jak wydarzenia są pod patronatem prezydenta to informuja
https://www.facebook.com/watch/live/?ref=notif&v=5760743963984471¬if_id=1656258169881429¬if_t=live_video - tu widać efekty tego "informowania".
https://www.facebook.com/photo/?fbid=556933142628377&set=a.444529110535448 - tu pokazuje tylko dolną część widowni i uważa za zabawne stwierdzenie prześmiewcze, że "nikt nie przyszedł".
Nawet nie ma informacji o miesiecznicy prezesa. Skandal
Do mnie zawsze przemawiały plakaty - afisze promujące koncert, wystawę itp. rozwieszana na tablicach w mieście. Nie mam facebooka, więc wiele wydarzeń mnie omija. Projekt afisza wymagał też pomysłu, aby przykul uwagę, bywały i wystawy plakatów i afiszów. Może warto wrócić do tego typu przekazywania informacji i kontynuacji historii polskiego plakatu?
To będą marudzić, że UM wydaje za dużo na projekty i druk.