18:36 A ty nadal masz dywan w domu?
Zamiast reklamować lokal tym, co oferuje, czyli np dobre jedzenie, fajne drinki, muzykę czy zabawę, to zrobiono stronę wyglądającą jak agencja towarzyska. Tu nie chodzi o swietoszki, ale o dobry smak, jakieś wyczucie miejsca i czasu. Gołe, chude d...y są słabą zachętą do odwiedzenia lokalu. W przybytkach, w których spotyka się tak wyglądające dziewczyny, przebywa szemrane towarzystwo. Nie każdy chce w takim przebywać. Nie gorszy widok tych dziewczynek i wydepilowanego chłopaka, tylko dziwi/ zaskakuje i odpycha strona, która jest zrobiona tak fatalnie, że gorzej się nie da.Zrozumiec można, że oprócz małolatów w stroju kąpielowym nic innego tam nie ma. A jest dużo fajniejszych rzeczy niż to, co na zdjęciach.
Sranie w banie taki marketing wizualny i tyle. Normalnym facetom i kobietom to nie przeszkadza. Alee wąsatym wrednym głupim babsztylom to tak
Każdy lokal jest nastawiony na pewien typ klienta. Wiadomo, że tam nie będą chodzili ludzie, którzy chodzą np. do A'propos i odwrotnie. Widocznie klient Machety lubi takie, a nie inne atrakcje.
Sposób prowadzenia FB i pomysł na reklamę to strzał w kolano...
Przeciez i tak byś tam nie poszedł to co za różnica. Jakby był strzał w kolano to bym tam nie było tyle ludzi.
Sposób prowadzenia Fb i pomysł na reklamę to strzał w dziesiątkę, bo wszędzie jakieś mdławe zdjęcia kotletów itd