Oj tak. Gdy miasto zyskuje, nikt nie zyskuje. Gdy miasto traci - zysk jest. Taki paradoks :)
Jest szansa gościu 21:20, że stopień zadowolenia zadowolonych zwiększy się, bo pan Prezydent Górczyński ma zamiar dokupić jeszcze trochę, mowa była o obszarze ok 25-40 ha terenów inwestycyjnych.
Gościu 21:26 a czy jest na to paragraf?
Na to? Gdyby takie byly to połowę gmin trzeba by posadzić.
Zapytała mnie kiedyś pewna urzędniczka jak to możliwe, że z zasobów publicznych poszła wraz z przyległościami kamienica za ponad 100 tys. No jak to możliwe? Zwyczajnie. Cuda pani, cuda.
To jest sprawa dla CBA!
Gdyby tak było, to komisja w Warszawie nie miałaby co robić.
Radio Ostrowiec nie zapyta o takie rzeczy, nie jest to im na rękę.
Jeśli JG "zablokuje" przebudowę drogi, to referendum będzie konieczne
Nawiązując do tematu dróg należy odnieść się do rozmowy Prezydenta z przedstawicielami Celsy na antenie Radia Ostrowiec i poruszanego w niej tematu drogi dojazdowej do III bramy, będacej w skandalicznym stanie od wielu, wielu lat.
Zaryzykuje tezę, że była to karta przetargowa Celsy, uzależniająca rozmowy o kwotach sponsoringu dla KSZO. To, że miasto nie podnosi podatków dla przedsiębiorców to jedno, a to że kompletnie nie interesuje go infrastruktura dojazdowa do największego pracodawcy i żywiciela miasta od lat to drugie. Kilometry zaparkowanych przez wiele godzin ,na jezdni w sposób nieprawidłowy TIR-ów, przeciskające się między nimi samochody osobowe, często spychane na trawnik na trzeciego , kierowcy czekający po kilkanaście godzin w kolejce bez jakichkolwiek sanitariatów. Taka to wizytówka tej przemysłowej strony hutniczego miasta, podobnie jak Rynek jest wizytówką zamożności i dobrobytu Ostrowca Św.
Nasuwa się pytanie; jak to się stało, że gmina Ostrowiec jako jeden z głównych wierzycieli Huty Ostrowiec w upadłości nie był zainteresowany w przejęciu przynajmniej tego odcinka ulicy od Samsonowicza do III bramy jako priorytetowej komunikacyjnie, tylko pozwolił synkowi na sprzedaż drogi prywatnej firmie?