Gdzie moge zdiagnozowac czy to naprwno lamcuszek rozrzadu podobno musowo miec jakies blokady nieznam sie na tym chociaz przy rozrucju nic nieslychac niepokojacegomysle ze ktos podpowie
Żeby zdiagnozować, to trzeba dobry słuch mieć :)
Mechanik musi mieć więdzę, jakie auto , jaki przebieg. Ale, że większosc aut ma skręcone liczniki, to zostaje jednak ucho. Np w tsi w kochanym VW trzeba juz po 150 tys wymieniać łańcuszek.
tak w TSI trzeba robic lancuszek i od razu remont silnika bo olej wciaga litrami
Hehe PEUGEOT THP nie lepszy wcale, znajomy ma to juz silnik caly robil olej wlewal wiadrami
Nie ma sie co dziwic nowe autka za duze pieniadze takie teraz sa tylko ludzie juz sie sami przekonuja ze tak jest, jeszcze troche nie bedzie mechanikow zeby to naprawiali kazdy umywa rece nowe autka to SMIETNIKI!!
13.30 bo takich mamy pseudomechanikow ktorym sie wydaje ze jak zloza silnik od trabanta to wszystko wiedza
THP silnik konstrukcji BMW hehe
nie o to chodzi ze od trabanta po prostu powiedzmy to sobie ze wozy nowe robia z gownolitu taka jest prawda ktore rozsypoja sie po 40 tys km czy to audi czy bmw i vw nie ma reguly
Kiedys bylo 200 tys i dopiero sie psulo a dzisiaj 100 tys max i problemy
THP FSI TFSI VALETRONIC BMW DZIADOSTWO NR1
Tsi chodzi i bedzie chodzić, chyba, że interwał wymiany oleju był za długi i jeszcze dziadowski ten olej. Handlarze kupują z dużym przebiegiem , cofają liczniki , doktory do oleju i póżniej fama , że prawie nówka, a już olej wiadrami lac trzeba.