Mam takie pytanie, może ktoś wie ile trwa realizacja gwarancji w Media Expert??
w media expert nie wiem ale wiem ze w euro rtv agd czekalem na telefon prawie 3 tygodnie a to bylo tylko instlowanie nowego oprogramowania...
to nie media expert ustala warunki gwarancji tylko producent
przeczytaj w gwarancji. tam sa opisane czasy jej realizacji.
nie opłaca się składać reklamacji (chyba ze chodzi o door-to-door). większe uprawnienia daje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
warto wiedzieć ze ta ustawa daje większe prawa nabywcy towaru i calą odpowiedzialność ponosi wtedy sprzedawca (sklep) - a nie punkt gwarancyjny wskazany w gwarancji (gdzieś np. pod Tczewem czy w Pcimie Dolnym)....
to na pewno zależy już od samego producenta sprzętu. media expert tylko pośredniczy w tych działaniach. ale ja ogólnie nigdy nie narzekałem na relacje z pracownikami tego sklepu
Ja też nie narzekam na obsługę ale jest ich tam trochę za mało na taką ilość klientów trzeba sporo czasu poczekać bo obsługują po kilku klientów naraz z tego powodu im współczuję i podziwiam.
Na samo rozpatrzenie gwarncji czekalam ustawoe 2 tygodnie.
Zależało mi na zakupionej rzeczy - więc dzwonilam - ale mnie olewano i slyszalam, że
juz wysłano odpowiedź, nastepnego dnia, że jutro wyślą odpowiedź i tak cale dwa tygodnie.
Na zwrot kasy następne rownież.
Media = Avans - zmieniaj a nazwę co pewnien czas.
To jest tak, że nawet jak oddajesz do Media Expert, to oni i tak wysyłają do serwisu producenta. Czeka się tyle ile w umowie jest zawarte, a co do zmian Media Expert = Avans, to niestety Cię zmartwię, bo to dwie różne spółki, więc raczej im trudno od tak sobie zmieniać nazwę.
ale teraz Media Expert wykupi część Avansu, bo tamten zbankrutował. A juz teraz sprzęt kupiony w avansie można reklamowac w Media expert. to na duży plus.
i to już od dawna, ciekawet tylko ile tych marketów wykupią.
Sklep ma 14 dni roboczych na naprawę usterki w ramach gwarancji - Ciebie nie obchodzi ze oni muszą czekać na serwis, kupiłeś u nich. Jeżeli się nie wywiążą w tym terminie to albo nowy produkt albo zwrot gotówki. Idz do rzecznika jezeli beda sie upierac.
14 dni to mają nie na naprawę a na udzielenie odpowiedzi cz reklamację przyjeli. A sama naprawa
będzie trwać aż nie naprawią. Takie jest prawo .
Reklamuje sie z tytulu rekojmi a nie gwarancji i jest o wiele szybciej. A jak sciemniaja to do rzecznika praw w starostwie.
A jeżeli towar niby naprawiony /na gwarancji / po 2 dniach użytkowania ponownie z tym samym uszkodzeniem...
Czekam kolejny tydzień.. Nikt z media expert nie raczy odpisać mi na dwa e-maile
Miłe panie w salonie obiecały przyśpieszenie realizacji oraz w ramach tym razem "rękojmi" wymianę na nowy produkt.. Czekam na info i cisza nie mam się do kogo zwrócić.
Jest to ważne ze względu na bardzo słaby zasięg sygnału komórki a przedmiotem naprawy gwarancyjnej jest tel. bezprzewodowy stacjonarny Panasonic.
Ja czekałam ponad dwa tygodnie na wymianę.
14 dni roboczych
Dwa razy reklamowałam towar i było bez problemu.. około 2 tygodni..w jednym przypadku był zwrot pieniędzy. W Euro RTV próbowałem reklamować to dosadnie olali