to nie media expert ustala warunki gwarancji tylko producent
przeczytaj w gwarancji. tam sa opisane czasy jej realizacji.
nie opłaca się składać reklamacji (chyba ze chodzi o door-to-door). większe uprawnienia daje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
warto wiedzieć ze ta ustawa daje większe prawa nabywcy towaru i calą odpowiedzialność ponosi wtedy sprzedawca (sklep) - a nie punkt gwarancyjny wskazany w gwarancji (gdzieś np. pod Tczewem czy w Pcimie Dolnym)....
to na pewno zależy już od samego producenta sprzętu. media expert tylko pośredniczy w tych działaniach. ale ja ogólnie nigdy nie narzekałem na relacje z pracownikami tego sklepu
Na samo rozpatrzenie gwarncji czekalam ustawoe 2 tygodnie.
Zależało mi na zakupionej rzeczy - więc dzwonilam - ale mnie olewano i slyszalam, że
juz wysłano odpowiedź, nastepnego dnia, że jutro wyślą odpowiedź i tak cale dwa tygodnie.
Na zwrot kasy następne rownież.
Media = Avans - zmieniaj a nazwę co pewnien czas.
To jest tak, że nawet jak oddajesz do Media Expert, to oni i tak wysyłają do serwisu producenta. Czeka się tyle ile w umowie jest zawarte, a co do zmian Media Expert = Avans, to niestety Cię zmartwię, bo to dwie różne spółki, więc raczej im trudno od tak sobie zmieniać nazwę.
i to już od dawna, ciekawet tylko ile tych marketów wykupią.
Sklep ma 14 dni roboczych na naprawę usterki w ramach gwarancji - Ciebie nie obchodzi ze oni muszą czekać na serwis, kupiłeś u nich. Jeżeli się nie wywiążą w tym terminie to albo nowy produkt albo zwrot gotówki. Idz do rzecznika jezeli beda sie upierac.