busy to jedna sprawa, a brak możliwości uwolnienia się od politycznych zarządców przynoszonych w teczce to kolejna sprawa. Z chwilą powołania spółki tj chyba w 1997 roku firma powinna być niezależna od polityków i gminy oraz związków zawodowych to wtedy mogłaby świetnie prosperować
Jeszcze tylko prezydent wybuduje nową bazę MZK i zbankrutuje ...
Po co wpuszczał prywatnych przewoźników.
Swoboda działalności gospodarczej pozwala prywatnemu podmiotowi otwierać konkurencyjną firmę. Każdy biznes wymaga jednak analizy ekonomicznej i od tego zależy czy taka kalkulacja jest optymistyczna czy nie. Czy ma szanse powodzenia czy nie. Mając na uwadze, ze ówczesne MPK a obecne MZK miało monopol, teoretycznie firmy prywatne miały małe szanse utrzymania się na miejskim rynku przewozowym. Ale ... tak się stało, że się udało:)
Jaki cel ma wrzucanie wątków z przed 8 lat. Nie ma ważniejszych tematów na czasie.
Są rzeczy ważne i ważniejsze. Każdy może wrzucać co chce. Żyjemy w wolnym i demokratycznym kraju. Jak widzisz.
Plakaty "Strajk kobiet" w autobusach miejskich w centralnym miejscu. Czy instytucji samorządowej wolno jest angażować się w politykę? Bo nikt nie ma wątpliwości, że tu nie chodzi tylko o aborcję, a o destrukcję państwa przez skrajnych lewaków.
Lempart powiedziała przecież, że chcą dymisji rządu do końca roku:)))))
Co tak późno, aż do końca roku mamy czekać?
08:41, twoje plugawe życie przeminie i się nie doczekasz.
08:51. Nigdzie się nie wybieram, ale tobie to się urwie eldorado:))
Lempart obleśna qpa to może w końcu się umyć śmierdziuch!