To dziwne, bo ci co pracują od początku chwalą sobie i nie marudzą jak ci ''byli'' co to nie potrafią nawet jednej umowy dziennie sprzedać.Nie musimy nic reklamować, codziennie ludzie przynoszą CV, problem tylko w tym, ze nie każdy ma predyspozycje do tego typu pracy, tak?
Przecież głupio się przyznać przed kumplami, ze odszedłem bo kiepsko mi szło, bo nie umiałem zwalczyć obiekcji klienta i przekonać go do zakupu. Lepiej wypowiadać głupoty na firmę, pracowników, szkoleniowców, trenerów....Wszyscy winni , tylko nie ty sam.
Ci co piszą pozytywne opinie tj. osoba z 21:32 chyba jest koordynatorem i wystawia dobrą opinie zarobkom (aby jak najwięcej bezrobotnych przyszła do pracy).
NIE BĄDZCIE NAIWNI.
nie jestem koordynatorem, siedzę na słuchawkach i jestem zadowolona.
A jest tu ktos, kto pracuje dłużej niż 3 miesiące i zarabia mniej niż 1000? Czy wszyscy Ci co pisali o zarobkach 500 zlotych, to pracownicy, ktorzy w call center się nie sprawdzili i zrezygnowali?
Sa ogloszenia w UP ale nie wiem czy warto skladac CV. Pensja jest prowizyjna pewnie ale czy jest w ogole szansa wyrobić chociaz minimum krajowe?
mój znajomy pracuje tam i zarabia ok 900,a jak lepiej pójdzie sprzedaż to nawet i 2 tys,a są podobno tacy co i więcej... pracuje już ponad rok takze mówił
o nowy narybek na szkoleniu i juz pytania o płacę. Ludzie jesli się nie czujecie dobrze w call center, to dajcie sobie spokoj. To trzeba czuc, bo inaczej nawet godzinówki nie wezmiesz. Sa tacy co maja 4-5 tys brutto a sa tacy co zarabiają 100 zł.Mniej kawki darmowej i papierosków.
Czemu uwazacie ze ludzie ktorzy tam pracują są jacys upośledzeni ?! To normalna praca jak kazda inna i nie ublizajcie im
Normalna praca nie jest za prowizję, gdzie walczysz o każdy grosz i oszukujesz, kombinujesz. A jest za stałą pensje.
No i co w tym dziwnego, że ludzie chcą wiedzieć ile mogą zarobić? Do tego dopiero na szkoleniu? Powinni pytać już na rozmowie. A Call center zawsze będzie miało coś z naciągania ludzi i namawiania ich do kupowania usług lub produktów, których mogą nie potrzebować. Taka nowoczesna forma akwizycji, tylko telefonicznej i tyle.
powiem wam tak, wiekszosc z was komentujących tutaj nie potrafiła by przeprowadzic z klientem rozmowy sprzedażowej, nie ogarnęłaby wszystkich programów komputerowych, ktore trzeba umieć obsługiwać aby sprawdzić możliwości techniczne u klienta. Trzeba umieć zbijać obiekcje i przekonac klienta aby przełamał sterootyp i zgodził sie na kupno usługi w netii. Jest setki ludzi, ktorzy mają uslugi np: telefoniczne w tp i przepłacają. Za utrzymanie lacza placa 30 zl, a w Netii najnizszy abonament to 20 zl brutto. To jakie to naciąganie? to obnizanie rachunków klientów. Nikt nikogo nie naciaga, tylko proponuje tańsze uslugi. Skoro to samo co w TP można mieć taniej to czemu nie skorzystać. Nie jest łatwo przekonac 70 letniego dziadka ze firm aTP to juz francuski twór, ze podatki ida do Francji , ze przepłaca abonament na telefon , bo płaci 60 zł za 100 minut darmowych a w Netii ma za 40 zł 200 minut darmowych.......Jest dużo firm ktore podszywają sie pod netie, na silę przeciagajac klientów do siebie......potem ludzie zdziwienie, ze sa w innej firmie. to samo z tv.
Ok, to teraz mi geniuszu napisz o co chodzi z nową ściemą - 50 mega za 59 zeta (reklama na drzwiach) :] U mnie (Rosochy) modem synchronizuje się ledwo w ADSL, o ADSL2+ mogę pomarzyć. Zresztą "specialiści" z firmy Ericsrom nie potrafili dopasować parametrów tak, by modem nie zrywał połączenia w ADSL2+. Czyżby Netyja wyniosła parę obiektów na duże ostrowieckie osiedla? Nie widziałem nowych budyneczków, a odległości od centrali nawet w technolologii VDSL raczej nie przeskoczycie.
Wystaryczy, ze masz naszą miedź, i możesz mieć fotona 100 mega. Cały Henryków jest okablowany miedzą Netii i maja możliwości o których w blokowisku się nie śniło.
Daruj sobie reklamę tej firemki. Miałem kilka przejść z nimi.Konsultant sprzedał mi przez telefon internet z transferem 20. Po reklamacji czemu transfer nie jest zwiększony okazało się że przepustowość łącza to 10. Czyli konsultant mnie oszukał sprzedają coś z czego nie można było się wywiązać. Mało tego dzwoniąc do ludzi konsultanci podają przykładowo że internat dostanie klient 20, a na umowie napisano MAX DO 20. Czyli jest to wprowadzanie klienta w błąd, co innego podawane przez konsultanta a co innego na umowie. Jestem zadowolony że uwolniłem się od tej firemki.