Dobrze ze dopisales ze "w Ostrowcu".
W normalnym miescie byloby to nie do pomyslenia. Tutaj przejdzie kazde dziadostwo.
Człowieku, nic nie kapujejsz, nic nie wiesz. GDDKiA to rządowa firma czyli PiS.
Kutno kupiło autobusy elektryczne, które stoją przez ceny energii.
Autobusy będą musiały stanąć pod płotem
– Propozycja rachunku za prąd, którą dostaliśmy jako spółka komunikacji miejskiej, to prawie 3300 złotych za 1 KWh. To jest rzecz niewyobrażalna.
https://biznesalert.pl/kutno-niskoemisyjne-autobusy-ceny-pradu-wysokie-ceny/
I co z tego? To ich zmartwienie. U nas fotovoltaika naładuje baterie. Kutno też na to przejdzie.
Bajdurz dalej. Gdzie niby wójt Górczyński zainstaluje wystarczającą ilość paneli gwarantujących ładowanie takiego autobusu zimą? Z urzedu gmniy podciągnie pod ziemią? Jeśli chodzi o lokalizację - jestem za, jeśli zaś mówimy o brandzlowaniu się nad resztą - nie widzę powodu. Weźmy pod uwagę fakt, że rozkład jazdy jak był od lat do bani, tak będzie w 2022 roku. Beton sam się nie zorientuje, że to ma zarabiać.
Trochę cię już ponosi z tej niemocy.
Nie znasz się, to się doucz. A mała farma fotowoltaiczna już tam jest. Prezydent Górczyński, jego współpracownicy i projektant bazy wszystko przemyśleli. Rozkład jazdy będzie nowy, zaskoczy malkontentów i niedowiarków, zwłaszcza tych, co komunikacją miejską i tak nie jeżdżą.
Nowoczesność w domu i zagrodzie.
Oczywiście, że zaskoczy. Negatywnie. Zacznijmy od tego, co zrobią ze Stransiałą Katriną jeżdżacą tuż przed i po autobusach wójta Górczyńskiego. Bo jak do tej pory czekając na autobus jadący w stronę Alei 3 Maja w miedzyczasie miałem dwa busy, którymi z zasady nie jeżdżę. Nie dam zarobić pewnemu nazwisku.
Mieszkańcy miasta mogą wybierać, a mieszkańcy powiatu już nie TK stanowi jedyne połączenie z Ostrowcem, mam nadzieję, że miasto kiedyś zmieni decyzję i pójdzie w zwiększenie taboru, dzięki czemu będzie można zapewnić powrót na trasy podmiejskie w większej skali. A to z tym, że wcześniej przyjeżdżają no to ta walka toczy się od 10 lat, w 2015 jak były te podmiejskie linie A-H to zmieniali cały czas rozkład by być wcześniej niż busy, a TK wtedy znowu przesuwała kursy i te kółko się toczyło, aż ówczesne MPK się poddało. Cieszy fakt, że mieszkańcy miasta wybierają autobusy, gdy stoję na przystanku na Długiej koło ronda rano o 7.20 to każdy czeka na 6, nikt nie wsiada w 113 która jedzie praktycznie tak samo, ale to może dlatego, że nie ma już jak wsiąść bo się ludzie nie mieszczą.
A ten znowu wieszczy... Idź no zobacz czy Cię w kuchni nie ma.
Załóż sobie swoją katrę i bądź na przystankach przed TK. Powodzenia, hehehe...
W ogóle to ciekawe czy MZK znowu będzie debilne jak zawsze i o zmianie rozkładu jazdy poinformują dzień przed, bo to od paru lat tradycja, czasami się trafia, że informacja o zmianie rozkładu jest podawana w ten sam dzień co wchodzi. Nie dadzą nawet czasu by ludzie napisali zażalenie czy propozycje, jak mówią, że zmienią się rozkłady jazdy wszystkich linii to takie coś normalnie powinno być zapowiedziane miesiąc przed. A to akurat by przypadało na ten lub następny tydzień. Tak się dzieje w większości miast, ale nie w Ostrowcu, ludzie mogą się tutaj dowiedzieć jak wstaną rano do pracy i na przystanku odkrywają, że coś się zmieniło.
A teraz Lublin rezygnuje z korzystania z trolejbusów bo prąd bardzo drogi. W Ostrowcu 10 października rozstrzygnięcie przetargu na 9 elektrycznych autobusów, ale to może być mina.