Masz bardzo płytkie ograniczone myślenie. Nowa komunikacja miejsca bedzie dotowana z srodkow Unijnych i bedzie ekologiczna. Oby jak najwiecej z nas korzystalo z miejskich ekologicznych autobosow zamiast kopcic swoimi rzęchami. Na pewno pomoglby w tym dobry rozklad jazdy- pomarzyć mozna
Masz bardzo ograniczone płytkie myślenie. Pozwolę sobie polecić wyjęcie głowy z dupy i rozejrzenie się wokół.
Zamiast dotować komunikację miejską pieniędzmi wpłacanymi przez nas do budżetu Unii, a potem oddawanymi nam z powrotem (bo te środki to po prostu pieniądze), można po prostu wynająć firmę zewnętrzną i zlecić jej przewożenie ludzi. Wynająć za określoną kwotę zależną od odpowiednich składników, ale od tego są fachowcy. Albo pominąć miasto w tej zabawie całkowicie. Straszne, co nie?
Taaaaak na pewno sprawdzi się to w mniejszych miastach. Wyjąłem głowę z dupy i zobaczyłem jak to rozwiązanie "działało" w Tarnobrzegu. Zapewne ty w dupie byłeś i gówno widziałeś. Wyobraź sobie że Ostrowiec nie wpłacił tych 35 czy 37 mln do unii więc hmmm... Ciekawe nie??? Mówi ci coś pojęcie zrównoważony rozwój albo wow ekologia?
Nie ma chyba miasta w Polsce gdzie komunikacja miejska zarabiałaby na siebie...
gość 00:28 podał dobry przykład, w Tarnobrzegu tak z 15 lat temu sprzedano MKS no i tak miasto pozbyło się ważnej spółki ,a potem zlecono fimie zewnętrznej. Oczywiście wyborcy docenili ten ruch władz w kolejnych wyborach, to był jeden z punktów staczania się miasta po równi pochyłej. Czy Ostrowiec chce być kolejny? Przeciez to kompletna głupota
Wszędzie się dopłaca, dopłacało i będzie dopłacało- nawet w Warszawie, Gdańsku czy Krakowie.A jeśli chodzi o Ostrowiec, to autobusami miejskimi jeździ coraz więcej osób, z prostej przyczyny: komunikacja miejska to przyszłość . Autobusy są nowsze i czystsze. Cała infastruktura łącznie z przystankami i rozkładem jazdy jest lepsza.
Dobrze. A teraz suche fakty. Podaj źródło. Szczerze wątpie, że jeździ coraz więcej. Komunikacja w Ostrowcu nigdy nie będzie przyszłością, bo jak ktoś sobie raz kupi samochód to już nigdy więcej nie wróci do transportu publicznego.
mylisz sie. ja mialam auto i sprzedalam, jezdze autobusami
Rozkład jazdy - lepszy?? W Listopadzie zlikwidowano wieczorne nocne kursy po 22, po 2 zmianie nie ma czym jechać np 3.
I pewnie nawet nie kupi auta, bo zbędny
W weekendy po 18 nie dojedziesz nigdzie. Ot, taki urok dziury w Polsce D. Wracasz pociągiem w niedzielę i jesteś na stacji przed 22 - paraduj z walizką przez miasto. Nie ważne czy to będzie prywatny przewoźnik czy też MPK - rozkład jazdy jest do czterech liter i myślę, że szympans, któremu dano by ipada i pokazano jak się nim "klika" zrobiłby to lepiej. Nikt w tym miasteczku nie zauważa faktu, że obydwaj przewoźnicy jeżdżą w odstępach około 5 minut od siebie w tzw. godzinach szczytu. Już nie marzą mi się takie rzeczy jak biletomaty na przystankach czy w autobusach. Zaorać i dać każdemu dotację na auto od niemieckiego dziadka.
19:36 - Linia nr 3 tam jeździ również w weekendy.
Przez myślenie takie jak Twoje i Twoim podobnym poprzedni prezydent W. i jego klika omal całkiem nie wyprzedał miasta. Jeśli coś pozostało cudem ocalone jak np. MPK, to tylko dzięki paru osobom, które w porę się opamiętały.
I mielibyśmy dinozaury w centrum Pułanek?
Przecież dalej jest ta sama klika. Zastępcą W. był G.
20.01.
Soboty niedzielę: 3 Na Sienkiewicza ostatni 21.15.